Keskusta 2030

Keskustalennokki yläkuva.jpg

Keskustan uudistusohjelma hyväksytään Vantaan puoluekokouksessa kesäkuussa 2020. Ohjelma sisältää Keskustan mission, vision Keskusta 2030, vision Suomi 2030 sekä puolueen strategiset tavoitteet ja toimintatapojen uudistamisen.

Esitys uudistusohjelmaksi on lähtenyt palautekierrokselle.Toivomme Keskustan jäsenjärjestöjen ja henkilöjäsenten ottavan aktiivisesti kantaa. Eikä tässä kaikki.  Avaamme mahdollisuuden palautteen antamiseen kaikille halukkaille – järjestöille, yhteisöille ja yksittäisille suomalaisille. Nyt saa olla mieltä. Hyvät ja toimivat palautteet hyödynnetään ohjelman jatkotyöstössä.

Lyhyet  ohjeet palautteen antamiseen

Keskustajärjestöt
Lukekaa tarkempi ohjeistus palautteen antamiseen. Se löytyy  alta.

Käsitelkää ohjelmaluonnos (puoluehallituksen esitys ohjelmaksi) kokouksessanne tai erikseen järjestettävässä tilaisuudessa. Ohjelmaluonnoksen, linkin sähköiseen kyselyyn sekä esittelyvideot löydät alempaa tältä sivulta. Antakaa järjestönne palaute sähköisellä webropol-lomakkeella viimeistään 31.3.2020.

Muut palautteen antajat
Lukekaa alla oleva ohjeistus palautteen antamiseksi  ja esitys uudistusohjelmaksi. Katsokaa ainakin toinen esittelyvideoista. Antakaa palaute sähköisellä webropol-lomakkeella viimeistään 31.3.2020.

Aineistot

Lisätietoja: