Keskusta 2030

Keskustalennokki yläkuva.jpg

Keskusta suosittaa yhdistysten kokouksien siirtämistä aikaan, jolloin kokouksen pitäminen on terveydelle turvallista. Lue lisää tästä>>

Näin ollen toivomme, että yksittäiset puolueen jäsenet ottaisivat nyt uudistusohjelmatyön omakseen. Tartutaan omin voimin asiaan ja tehdään puolueen tulevaisuustyötä myös näissä poikkeusoloissa. Vielä on aikaa ottaa kantaa vappunpäivään asti!

Keskustan puoluekokous siirtyy syksyyn

Siksi myös palauteaikaa Keskusta 2030-uudistusohjelmaluonnokseen jatketaan kuukaudella.  Palautetta voi antaa aina vappupäivään 1.5. saakka.   Keskustan jäsen tai kuka tahansa suomalainen saa sanoa mielipiteensä ohjelmaluonnoksesta. Nyt kannattaa vaikuttaa! Toimi näin:

1.    Lue tällä sivulla oleva ohjeistus.
2.    Katso sivulla olevista linkeistä ainakin jompikumpi puoluejohdon esittelyvideoista.
3.    Avaa linkki  ”Puoluehallituksen esitys Keskusta 2030 -uudistusohjelmaksi” ja lue ohjelmaluonnos.
4.    Anna palaute ohjelmaluonnoksesta sähköisen palautekaavakkeen kautta 1.5. mennessä.

On tärkeää, että puolue saa uudistusohjelmastaan mahdollisimman paljon ja laaja-alaista palautetta. Kyse on siitä, mihin suuntaan Suomea ja kansanliikettämme viemme kohti vuotta 2030. Puoluetoimiston lupaus on, että kaikki palautteet luetaan. Parhaat ja toimivimmat hyödynnetään ohjelman jatkotyöstössä.

Aineistot

Lisätietoja: