Keskustan podcast - Keskeltä & kovaa

Podcast 2 yläkuva 910x400px.jpg
Keskusta.fi / Osallistu ja vaikuta / Keskustan podcast

Keskustelua politiikasta, mutta joka kerta hieman eri twistillä. Keskustalaisittain ja välillä vähän vierestäkin. Kiinnostavia vieraita yhteiskunnan eri kulmilta. Tässä muutamia syitä, miksi kuuntelet meitä! Ai niin, tämä on myös sinulle, joka et ole koskaan ennen kuunnellut poliittista podcastia. Tulet yllättymään – positiivisesti!

Keskustan podcast 3
Markkanen vs. Takatalo - Keskustanuorten pj-tentti

Keskustanuorille valitaan viikon päästä uusi puheenjohtaja.  Kuka hän on sitä, me emme vielä tiedä, mutta seuraavan puolen tunnin aikana annamme kahdelle ehdokkaalle mahdollisuuden kertoa, miksi juuri minä olisin paras. Keskustelemassa nuoret naiset Hanna Markkanen ja Henna Takatalo. Keskustelua luotsaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola.

Keskustan podcast 2
Kuuntele tästä: Lapsia — ei tosiaan kiitos! Vai ehkä sittenkin...

Vauvakato Suomessa on poikkeuksellisen hurja. Nuoret aikuiset eivät enää mieti, milloin lapset hankitaan vaan pikemminkin sitä, hankitaanko lapsia ollenkaan. Tilanne on todella huolestuttava syntyvyyden entisessä mallimaassa.  Mitä voisimme tehdä, jotta lapsista jälleen tulisi palanen sekä ihanaa arkea että tulevaisuutta? Enemmän kuin ajankohtaisesta aiheesta keskustelemassa vauvalomalla oleva ministeri Annika Saarikko sekä Väestöliiton tutkimusprofessori Anna Rotkirch. Keskustelua luotsaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola.

Keskustan podcast 1
Kuuntele tästä: "Voidaanko maailmanloppu vielä perua – Ilmastonmuutoksen ratkaisuja"

Jäätiköt sulavat, sademetsät palavat ja puhdas vesi loppuu - Ilmastonmuutos ahdistaa. Voisimmeko kuitenkin etsiä ratkaisuja emmekä vain syyllistää? Voidaanko maailmanloppu vielä perua? Tämän aiheen ympärillä, pitkin ja poikin kulkee keskustelu Keskustan podcastin Keskeltä ja kovaa ensimmäisessä jaksossa. Mukana pöydän äärellä Nuorten agenda 2030 -ryhmän agentti Aleksanteri Kekonen, entinen ympäristöministeri, valtiosihteeri Kimmo Tiilikainen sekä Teknologiateollisuuden kestävän kehityksen johtaja Helena Soimakallio. Keskustelua luotsaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola.