Politiikka- ja toimintapäivät 2018

Jyväskylässä 22.-23. syyskuuta

Politiikka--ja-toimintapäivät-2016-yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Osallistu ja vaikuta / Politiikka- ja toimintapäivät 2018

Keskustan Politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. kokoaa jälleen keskustalaisia luottamushenkilöitä, järjestöaktiiveja sekä politiikan penkkiurheilijoita koolle tällä kertaa Jyväskylän tapahtumakeskus Paviljonkiin.

Päivien politiikka tarkoittaa ajankohtaisia poliittisia aiheita, tulevaisuuden suunnittelua ja hahmottelua yhdessä sekä tietenkin aatteella vahvistettuja keskusteluja. Toiminta on uusia eväitä järjestötoimintaan ja vanhojen taitojen kehittämistä mm. some-viestinnän koulutusta ja vaali/kampanjapäällikkövalmennusta.

Tarjolla on laaja kattaus keskusteluja, joissa esillä mm. koulutus, ympäristö, perheet, Keskustan uusi periaateohjelma, kansanvallan ja vaikuttamisen muutos, niin maaseudun tulevaisuus kuin Keskustan kaupunkipolitiikka, kansanvälinen vaikuttaminen, työmarkkinat ja toimeentulo, ministeritentti sekä luonnollisesti maakunta- ja sote-uudistus.

Äänessä on Keskustan puoluejohdon ja ministereiden lisäksi esim. toimitusjohtaja Mikael Jungner, vanhempi asiantuntija Liisa Hyssälä Sitrasta, STTK:n puheenjohtaja Antti Palola sekä professori Heikki Hiilamo.

Tapahtuma on avoin kaikille keskustalaisille olet sitten vasta-alkaja tai pitkänlinjan maakuntasatraappi.

Ilmoittautuneille on tarjolla rajoitettu majoitustarjous Sokos Hotel Alexandrassa, joka sijaitsee lyhyen kävelymatkan päässä Paviljongista. Saat varauskoodin ilmoittautumisesi vahvistusviestissä.

Osallistumismaksu sisältää ohjelman, kokouskahvin ja -lounaan. Majoitus ei kuulu osallistumismaksuun.

Ilmoittautuminen politiikka- ja toimintapäiville 7.9. mennessä