Keskusta.fi / Etelä-Häme / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Keskustan Etelä-Hämeen piirin syyskokous

21.11.2017

Raportti - 18.11.2017 Hattula, Juteinitalo Lauantai aamuna puoli yhdeksän jälkeen Juteinitalolla kokoonnuimme valmistelemaan Etelä-Hämeen piirin syyskokousta. Pikku hiljaa puoli yhdeksään mennessä puolueväki saapui paikalle kahvin ja pienen purtavan merkeissä.

• Peruspalveluministeri Annika Saarikko 25.10.2017 Cafe Laurell Hämeenlinna

26.10.2017

Iloisesti hymyilevä peruspalveluministeri Annika Saarikko saapui hieman etuajassa Cafe Laurelliin. Iloisesti hymyillen kätteli läsnä olevia ja otti niin sanotusti vaivattomasti tilan haltuunsa.

• Anttila: Helpotusta maatalouskriisiin

27.8.2017

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila vaatii helpotusta maatalouden ahdinkoon. LFA:sta puuttuvaan rahoitukseen on budjettiriihessä löydettävä ratkaisu. Kriisitoimet tulee ohjata nopeasti elinkeinon kustannusten alentamiseen ja kannattavuuden turvaamiseen.

• Piiritoimisto muutti uuteen osoitteeseen

5.8.2016

Elokuun alusta lähtien piiritoimisto sijaitsee Hämeenlinnassa osoitteessa Rauhankatu 11. Siis siinä William's pubin vieressä. Tervetuloa käymään vaikka kahvilla! Toimisto on auki tiistaisin klo 8.30-12 ja torstaisin klo 13-17 sekä aina muulloinkin, kun työntekijöitä vain on paikalla. Tupaantuliaisista ilmoitetaan sitten myöhemmin :)

• Kannanotto: Junaliikenteen leikkaukset mietittävä uudestaan

1.3.2016

Keskustan Etelä-Hämeen piiri pitää VR:n aikeita leikata junaliikennettä Riihimäki-Lahti ja Riihimäki-Tampere rataosuuksilla huonosti harkittuina. Junaliikenteen leikkaukset esitetyllä tavalla vaikeuttavat merkittävästi radan varren työmatkaliikennettä, joka suuntautuu pääasiassa pääkaupunkiseudulle, mutta myös mm. Riihimäelle, Lahteen ja Tampereelle. LUE KOKO TEKSTI KLIKKAAMALLA OTSIKKOA!

Jokioisten kunnallisjärjestön syyskokous
Jokioisten kj:n syyskokous järjestetään tiistaina 14.11. klo 18 Jokioisten kunnantalolla. Kokouksessa on paikalla puhujana Hykyn yhtymäjohtaja Juha Heino. Tervetuloa!

Keskustelua periaateohjelmasta
Torstaina 30.11. klo 18-20 keskustellaan periaateohjelmasta Lopella Lounastuvalla os. Kauppatie 4. Keskustan periaateohjelma uudistetaan Sotkamon puoluekokouksessa kesällä 2018 ja nyt on lausuntokierroksella työryhmän esitys ohjelmaksi. Tule mukaan pohtimaan piirin kantaa esitykseen! Kaikki materiaali löytyy osoitteesta http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Periaateohjelmauudistus. Lisäksi painettua versiota löytyy piiritoimistolta. Voit pyytää sitä myös postitettavaksi suoraan kotiisi soittamalla nro 050-374 5416. Huomaattehan, että periaateohjelmasta voi palautetta antaa myös kunnallisjärjestöt, paikallisyhdistykset tai vaikka yksittäiset jäsenet. Ohjeet löytyvät yllä olevasta nettiosoitteesta.

Puoluekokous Sotkamossa 8.-10.6.
Lähde mukaan päättämään puoluejohdon kokoonpanosta tai vain kokemaan puoluekokouksen tunnelmaa ensi vuoden kesäkuussa Sotkamon Vuokattiin! Piiri järjestää kokouspaikalle bussikuljetuksen, johon ilmoittautumisia otetaan nyt vastaan! [Lue lisää...]