• 14.11.2017 18:00–20:00

Jokioisten kj:n syyskokous järjestetään tiistaina 14.11. klo 18 Jokioisten kunnantalolla. Kokouksessa on paikalla puhujana Hykyn yhtymäjohtaja Juha Heino. Tervetuloa!

• 23.11.2017 18:00–19:00

Hausjärven, Mommilan ja Oitin paikallisyhdistysten syyskokoukset pidetään 23.11.2017 klo 18.00 Niklandian tiloissa, osoitteessa Honkarannantie 92, Oitti. Niiden jälkeen pidetään sitten kunnallisjärjestön syyskokous.

• 23.11.2017 19:00–21:00

Keskustan Hausjärven kunnallisjärjestön syyskokous pidetään 23.11.2017 klo 19.00 Niklandiassa, Honkarannantie 92, Oitti. Tervetuloa! Kokousta ennen paikallisyhdistykset pitävät omat syyskokouksensa.

• 23.11.2017 9:00–19:00

(HUOM! Bussi on nyt täynnä. Varasijalle voi ilmoittautua 9.11. asti.) Torstaina 23.11. Lähtö bussilla ABC Forssan pihalta klo 9.00, ABC Tiiriö klo 9.50, ABC Riihimäki 10.20. 10- ja 3-tiellä poimitaa tulijoita tarvittaessa kyytiin pikavuoropysäkeiltä. Ilmoitathan tarpeesta hyvissä ajoin etukäteen. Eduskunnassa tapaamme kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttilan sekä tutustumme remontoituun taloon opastetulla kierroksella. Lounas nautitaan Helsingin keskustassa hotelli Arthurissa, jonka jälkeen palaamme eduskuntaan seuraamaan kyselytuntia. Kotimatkalle lähdemme klo 17 jälkeen reittiä Helsinki-Riihimäki-Hämeenlinna-Forssa. Forssaan saavumme n. 19.30 paikkeilla. Matkan hinta (sis. matkat, lounaan ja välipalan paluumatkalla) 40€. Bussi on nyt täynnä, mutta varasijalle voi ilmoittautua piiritoimistolle etela-hame@keskusta.fi tai 050-374 5416 torstaihin 9.11. asti. Opintomatka järjestetään yhteistyössä MSL:n kanssa.

• 30.11.2017 18:00–20:00

Torstaina 30.11. klo 18-20 keskustellaan periaateohjelmasta Lopella Lounastuvalla os. Kauppatie 4. Keskustan periaateohjelma uudistetaan Sotkamon puoluekokouksessa kesällä 2018 ja nyt on lausuntokierroksella työryhmän esitys ohjelmaksi. Tule mukaan pohtimaan piirin kantaa esitykseen! Kaikki materiaali löytyy osoitteesta http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Periaateohjelmauudistus. Lisäksi painettua versiota löytyy piiritoimistolta. Voit pyytää sitä myös postitettavaksi suoraan kotiisi soittamalla nro 050-374 5416. Huomaattehan, että periaateohjelmasta voi palautetta antaa myös kunnallisjärjestöt, paikallisyhdistykset tai vaikka yksittäiset jäsenet. Ohjeet löytyvät yllä olevasta nettiosoitteesta.

• 8.6.2018 14:00–10.6.2018 14:00

Lähde mukaan päättämään puoluejohdon kokoonpanosta tai vain kokemaan puoluekokouksen tunnelmaa ensi vuoden kesäkuussa Sotkamon Vuokattiin! Piiri järjestää kokouspaikalle bussikuljetuksen, johon ilmoittautumisia otetaan nyt vastaan! [Lue lisää...]