Etelä-Hämeen Keskusta

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

kansi2.jpg

Tervetuloa kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

Uutisia Keskustasta
  • Timo Silvan.jpg
    Timo Silván

Olemme oikealla tiellä

28.11.2019

Yritin elää säällisesti. Liikuin, en juopotellut, en polttanut ja söinkin keskivertoisen terveellisesti. Silti kunto alkoi heiketä, ensin juoksu ei sujunut kuten ennen, sitten portaissa kävely vaati pysähtelyä hengästymisen takia, sitten normaali kävely ei sujunut kuin taukoja pitäen. Syytä etsittiin, vaan ei meinattu löytää.

Miia-Maria Leman

Luontomatkailusta hyötyä niin luonnolle kuin taloudellekin

4.11.2019

Luontomatkailun kehittämisellä on paljon positiivisia vaikutuksia sekä kunnan, että luonnon kannalta. Matkailu toisi lisäeuroja kuntaan ja tukisi mahdollisesti myös paikallisia yrittäjiä.

Sami Lilja

Miten sinä viestit keskustalaisuudesta?

2.9.2019

Kun Kouvolassa valitaan uusi puheenjohtaja, ei kannata odottaa kädet pystyssä muutosta. Puheenjohtaja tuo varmasti mukanaan joitain uusia tapoja toimia, mutta emme me ole valitsemassa pelastajaa. Valitsemme puolueelle puheenjohtajan, jonka pitäisi olla ihan normaalia Suomen suurimmassa kansanliikkeessä. Nyt puheenjohtajalle on asetettu valtavia odotuksia ja osa toivoo suuriakin muutoksia lyhyessä ajassa.