Kokouksia

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

Tervetuloa
kokouksiin!

Keskustan Jokioisten Pohjoisen paikallisyhdistyksen syyskokous:
Ke 13.11.2019, klo 19:00 Kuuman palotallilla, Kuumantie 417. Esityslistalla sääntömääräiset asiat, mm. toimintasuunnitelma-, talousarvio- ja henkilövalinnat vuodelle 2020.

Keskustan Jokioisten kunnallisjärjestön syyskokous:
To 14.11.2019 klo 18:00 kunnanviraston valtuustosalissa, Keskuskatu 29. Kokouksessa ovat mukana myös E-Hämeen piirin toiminnanjohtaja Juha Iso-Aho ja -puheenjohtaja Johanna Häggman. Esityslistalla sääntömääräiset kokousasiat, mm. toimintasuunnitelma-, talousarvio- ja henkilövalinnat vuodelle 2019 sekä kunnallisjärjestön sääntömuutos.

Keskustan Jokioisten- ja Vaulammin paikallisyhdistysten sekä keskustanaisten syyskokoukset:
To 14.11.2019 noin klo 19:30 kunnanvirastolla, Keskuskatu 29. Kokoukset pidetään kunnallisjärjestön kokouksen jälkeen. Esityslistalla sääntömääräiset asiat, mm. toimintasuunnitelma-, talousarvio- ja henkilövalinnat vuodelle 2020. Lisäksi Keskustan Jokioisten py:n sääntömuutos ja -Vaulammin paikallisosaton lakkauttaminen, jolloin jäsenet siirtyvät toiseen paikallisyhdistykseen.

Avoin valtuustoryhmän kokous:
Ti 10.12.-19, klo 19:00, kunnantalolla kh:n huoneessa, Keskuskatu 29. Käsitellään valtuuston kokouksessa to 12.12.2019 klo 18 esillä olevat asiat, mm. talousarvio v. 2010.