Tapahtumia

Tervetuloa keskustelemaan!

Usein henkilöitä on helpompi lähestyä, jos tuntee heidät aikaisempien tapaamisten kautta. Niinpä pyrimme kokoamaan mahdollisimman kattavan joukon luottamushenkilöitämme tuleviin tapahtumiin, jotka ovat mainittuina tässä tapahtuma kalenterissa. Tapahtumien yhteydessä voidaan vaihtaa mielipiteitä keskenämme ja vaikuttaa yhdessä Jokioisten kehittämiseen. Tervetuloa myös yleisiin kokouksiimme, joista ilmoitamme kokous-sivullamme.

Kuva on Jokioisten kesäpaikasta Pikku-liesjärveltä, PM.

• Jokioisten keskustaväen eduskuntavierailu to 22.2.2018, klo 12 - 22.
    Päivän ohjelma: Bussi lähtee Jokioisten pysäkiltä klo 12 (S-marketin edestä). Ruokailu Ravintola Savotassa klo 14. Klo 15:45 eduskuntaan, jossa täysistunnon seuraaminen klo 16 alkaen. Tutustuminen uusittuun eduskuntataloon klo 19-19:30 ja kahvitarjoilu klo 19:30-20:00. Opastajina S-L Anttila ja Olavi Ala-Nissilä. Lähtö takaisin Jokioisiin n. klo 20.
    Matkan hinta 50€/hlö, sisältäen bussimatkan ja ruokailun. Maksu kerätään bussissa.
    Sitovat ilmoittautumiset Eeva Lääverille su 11.2.2018 mennessä. Puh. 040 705 0887 ja email: eeva.laaveri@surffi.net
    TERVETULOA!

• OLEMME MUKANA PELTOTREFFEILLÄ Urheilutalo Feeniksissä, Lallintie 1, Forssa, pe 23.3.2018, klo 17-21. Poikkea osastollamme.
    TERVETULOA!

• HUUTOKAUPPA Kalakosken koululla, Humppilantie 22 Jokioisilla, su 15.4.2018, klo 12 alkaen.
    Myytäviin tuotteisiin voi tutustua klo 11 alkaen. Myytävien tuotteiden kuvia tulee myöhemmin mm. "Uutiset ja tapahtumat" -sivulle. Jos sinulla on luovuttaa tai lahjoittaa myytäväksi sinulle tarpeetonta käyttökuntoista tavaraa, ota yhteyttä: Rami Lehtiseen, 041-462 1086, Marianne Mänkiin 050-569 7898 tai Antero Suonpäähän, 0400-439 285.
    Tapahtumassa on myös Keskustan maakuntavaali ehdokkaita.
    Soppatarjoilu ja puffetti, TERVETULOA!

• OLEMME MUKANA HEINÄMESSUILLA FORSSASSA, osasto F24-25, 30.6.-1.7.2018. Poikkea osastollamme.