Tapahtumia

Tervetuloa keskustelemaan!

Usein henkilöitä on helpompi lähestyä, jos tuntee heidät aikaisempien tapaamisten kautta. Niinpä pyrimme kokoamaan mahdollisimman kattavan joukon luottamushenkilöitämme tuleviin tapahtumiin, jotka ovat mainittuina tässä tapahtuma kalenterissa. Tapahtumien yhteydessä voidaan vaihtaa mielipiteitä keskenämme ja vaikuttaa yhdessä Jokioisten kehittämiseen. Tervetuloa myös yleisiin kokouksiimme, joista ilmoitamme kokous-sivullamme.

Kuva on Jokioisten kesäpaikasta Pikku-liesjärveltä, PM.

• Presidenttivaaliehdokas Matti Vanhanen Jokioisilla ma 8.1.2018, klo 11 - 11:30 Jokioisten valtuustosalissa.
      M_Vanhanen_Jokioisiin_080118_2_pkk.jpg   Kahvitarjoilu, TERVETULOA!

• Jokioisten Keskustan kunnallisjärjestö ja Keskustan Humppilan paikallisyhdistys Forssan torilla, La 13.01.2018, klo 10 alkaen. Paikalla Jokioisten ja L-Hämeen Keskustan luottamushenkilöitä keskustelemassa ajankohtaisista asioista.
    TERVETULOA!

• Jokioisten keskustaväen eduskuntavierailu to 22.2.2018, klo 12 - 21.
    Päivän ohjelma: Bussi lähtee Jokioisten pysäkiltä klo 12 (S-marketin edestä). Matkalla ruokailu. Täysistunnon seuraaminen klo 16 alkaen, jonka jälkeen tutustumiskierros eduskuntatalossa ja kahvitarjoilu. Lähtö takaisin Jokioisiin n. klo 19.
    Matkan hinta 50€/hlö, sisältäen bussimatkan ja ruokailun. Maksu kerätään bussissa.
    Sitovat ilmoittautumiset Eeva Lääverille su 11.2.2018 mennessä. Puh. 040 705 0887 ja email: eeva.laaveri@surffi.net
    TERVETULOA!

• HUUTOKAUPPA Kalakosken koululla, Humppilantie 22 Jokioisilla, su 15.4.2018, klo 12 alkaen.
    Myytäviin tuotteisiin voi tutustua klo 11 alkaen. Myytävien tuotteiden kuvia tulee myöhemmin mm. "Uutiset ja tapahtumat" -sivulle. Tapahtumassa on myös Keskustan maakuntavaali ehdokkaita.
    Soppatarjoilu ja puffetti, TERVETULOA!