Tapahtumia

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

Tervetuloa keskustelemaan!

Usein henkilöitä on helpompi lähestyä, jos tuntee heidät aikaisempien tapaamisten kautta. Niinpä pyrimme kokoamaan mahdollisimman kattavan joukon luottamushenkilöitämme tuleviin tapahtumiin, jotka ovat mainittuina tässä tapahtuma kalenterissa. Tapahtumien yhteydessä voidaan vaihtaa mielipiteitä keskenämme ja vaikuttaa yhdessä Jokioisten kehittämiseen. Tervetuloa myös yleisiin kokouksiimme, joista ilmoitamme kokous-sivullamme.

Kuva on Jokioisten kesäpaikasta Pikku-liesjärveltä, PM.

• Paikallinen maatalouden tulevaisuus VAALIPANEELI Paanan koulun auditoriossa to 28.3.2019 klo 18, Asemakuja 1. Kahvitarjoilu klo 17:30 alkaen. Paneeliin osallistuu L-Hämeen ka nsanedustajaehdokkaita. Mm. Johanna Häggman (Kesk), Jarmo Kalliola (Ps), Tarja Kirkkola-Helenius (Vas), Maija Kranni (Vihr), Kaisa Lepola (Sd) ja Emmi Lintonen (Sd). Alustajana LUKE:n edustaja ja paneelin puheenjohtajana kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila.
    Kahvitarjoilu, TERVETULOA!

• Keskustaväen perinteinen kesäilta pe 9.8.-19, klo 19 alkaen Lamminkirmulla (Kirmunharjuntie, Jokioinen). Vapaamuotoista seurustelua ja mahdollisuus saunomiseen ja uintiin. Ajo-ohje alla olevassa linkissä.
    Ruoka- ja kahvitarjoilu, TERVETULOA!

ajo-ohje Lamminkirmulle.pdf