Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista

Tapahtumat

SUOMEN KESKUSTA RISTEILEE MAAKUNTAVAALIEN JA PRESIDENTINVAALIEN MERKEISSÄ 14.-15.10.2017 SILJA EUROPALLA – LÄHDE MUKAAN!

Puolueen risteilyvastaava otti  yhteyttä ja ilmoitti, että varaamattomat hytit tulee luovuttaa yleiseen jakeluun 23.8, koska hän on jo tovin joutunut myymään ei-oota halukkaille lähtijöille.

Ilmoittaudu heti!

Risteilyn tiedot:

Lähtö la 14.10. klo 18.30 Helsinki
Paluu su 15.10 klo 16.00 Helsinkiin (lähtö Tallinnasta klo 12:30)

Matkat hoituvat Kerimäki-Savonlinna-Juva-Mikkeli-Helsinki mennen-tullen linja-autoliike S.Kososen laadukkailla turistibusseilla. Kerro ilmoittautuessasi, mistä tulet kyytiin!

Bussin aikataulu ilmoitetaan retkikirjeessä.

Hytit ja hinnat (kaikki kahden hengen hyttejä):

A2-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 94,00 euroa/hlö
B2-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 82,00 euroa/hlö

A4-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 74,00 euroa/hlö

B4-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 70,00 euroa/hlö

Ruokailut:

Illallinen lauantaina 33,00 €
Lounas sunnuntaina 25,00 €
Ruokapaketti 54,00 € (sisältää sekä illallisen että lounaan)

Varaa ilmoittautuessasi myös haluamasi ruokailut!

Vahingosta viisastuneena olen varannut kaikille Etelä- ja Itä-Savon piirien ilmoittautuneille alustavasti lauantain illallisen, koska siihen on aina kaikkein suurin tungos – mutta pakkomyyntiä en senkään suhteen harrasta, vaan perun varaamattomat illalliset pois!

Ilmoittautumiset ulla-riitta.juuti@keskusta.fi tai puhelimitse  050-347 3556/Ulla-Riitta

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN!

Keskustan Etelä- ja Itä-Savon piirien puolesta

Ulla-Riitta Juuti

Uutisia

Jokioisten kunnallisjärjestön syyskokous
Jokioisten kj:n syyskokous järjestetään tiistaina 14.11. klo 18 Jokioisten kunnantalolla. Kokouksessa on paikalla puhujana Hykyn yhtymäjohtaja Juha Heino. Tervetuloa!

Keskustelua periaateohjelmasta
Torstaina 30.11. klo 18-20 keskustellaan periaateohjelmasta Lopella Lounastuvalla os. Kauppatie 4. Keskustan periaateohjelma uudistetaan Sotkamon puoluekokouksessa kesällä 2018 ja nyt on lausuntokierroksella työryhmän esitys ohjelmaksi. Tule mukaan pohtimaan piirin kantaa esitykseen! Kaikki materiaali löytyy osoitteesta http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Periaateohjelmauudistus. Lisäksi painettua versiota löytyy piiritoimistolta. Voit pyytää sitä myös postitettavaksi suoraan kotiisi soittamalla nro 050-374 5416. Huomaattehan, että periaateohjelmasta voi palautetta antaa myös kunnallisjärjestöt, paikallisyhdistykset tai vaikka yksittäiset jäsenet. Ohjeet löytyvät yllä olevasta nettiosoitteesta.

Puoluekokous Sotkamossa 8.-10.6.
Lähde mukaan päättämään puoluejohdon kokoonpanosta tai vain kokemaan puoluekokouksen tunnelmaa ensi vuoden kesäkuussa Sotkamon Vuokattiin! Piiri järjestää kokouspaikalle bussikuljetuksen, johon ilmoittautumisia otetaan nyt vastaan! [Lue lisää...]

• Keskustan Etelä-Hämeen piirin syyskokous

21.11.2017

Raportti - 18.11.2017 Hattula, Juteinitalo Lauantai aamuna puoli yhdeksän jälkeen Juteinitalolla kokoonnuimme valmistelemaan Etelä-Hämeen piirin syyskokousta. Pikku hiljaa puoli yhdeksään mennessä puolueväki saapui paikalle kahvin ja pienen purtavan merkeissä.

• Peruspalveluministeri Annika Saarikko 25.10.2017 Cafe Laurell Hämeenlinna

26.10.2017

Iloisesti hymyilevä peruspalveluministeri Annika Saarikko saapui hieman etuajassa Cafe Laurelliin. Iloisesti hymyillen kätteli läsnä olevia ja otti niin sanotusti vaivattomasti tilan haltuunsa.

• Anttila: Helpotusta maatalouskriisiin

27.8.2017

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila vaatii helpotusta maatalouden ahdinkoon. LFA:sta puuttuvaan rahoitukseen on budjettiriihessä löydettävä ratkaisu. Kriisitoimet tulee ohjata nopeasti elinkeinon kustannusten alentamiseen ja kannattavuuden turvaamiseen.

• Piiritoimisto muutti uuteen osoitteeseen

5.8.2016

Elokuun alusta lähtien piiritoimisto sijaitsee Hämeenlinnassa osoitteessa Rauhankatu 11. Siis siinä William's pubin vieressä. Tervetuloa käymään vaikka kahvilla! Toimisto on auki tiistaisin klo 8.30-12 ja torstaisin klo 13-17 sekä aina muulloinkin, kun työntekijöitä vain on paikalla. Tupaantuliaisista ilmoitetaan sitten myöhemmin :)

• Kannanotto: Junaliikenteen leikkaukset mietittävä uudestaan

1.3.2016

Keskustan Etelä-Hämeen piiri pitää VR:n aikeita leikata junaliikennettä Riihimäki-Lahti ja Riihimäki-Tampere rataosuuksilla huonosti harkittuina. Junaliikenteen leikkaukset esitetyllä tavalla vaikeuttavat merkittävästi radan varren työmatkaliikennettä, joka suuntautuu pääasiassa pääkaupunkiseudulle, mutta myös mm. Riihimäelle, Lahteen ja Tampereelle. LUE KOKO TEKSTI KLIKKAAMALLA OTSIKKOA!