Keskusta.fi / Itä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista

Punkaharjun Keskusta: Kaikille avoin keskustelutilaisuus ajankohtaisista aiheista

Punkaharjutalon valtuustosalissa su. 28.10.2018 klo 18.00. Alustus eduskuntaryhmän varapj.   Hanna Kosonen. Kahvitarjoilu! Tervetuloa!

Keskustan Hiukkajoen seudun py:n syyskokous  su. 28.10.2018  klo 14.00 Vaaran kylätalolla.

Paikalla eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja  Hanna Kosonen. Tervetuloa!

Punkaharjun Keskustanaisten syyskokous su. 28.10.2018 klo17.00 Punkaharjutalolla. Tervetuloa!

Keskustan Punkaharjun Eteläisen py:n ja Punkasalmen py:n yhteinen syyskokous

su. 28.10. klo 19.30 Punkaharjutalolla. Tervetuloa!

Keskustanaisten Itä-Savon piirin syyskokous to 8.11.2018 klo 19.00 piiritoimistolla, Tottinkatu 15, Savonlinna. Ennen kokousta Perfect Home sisustavaroiden esittely klo 17-19. Kahvitarjoilu, Tervetuloa!

Keskustan Itä-Savon piirin syyskokous to 15.11.2018 klo 18.30 Humanian auditoriossa, osoite Keskussairaalantie 4, Savonlinna. Mukana  Keskustan varapuheenjohtaja Katri Kulmuni, MEP Elsi Katainen ja Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Hanna Kosonen. Kokouksessa nimetään eduskuntavaaliehdokkaita ja hyväksytään piirin uudet säännöt. Kahvitarjoilu klo 18.00. Tervetuloa!

Keskustan Jouhenniemen py:n syyskokous ti 23.10.2018 klo 18.30 Kerimäen Osuuspankin kokoustilassa, os. Hälväntie 2, 58200 Kerimäki. Kahvitellaan! Tervetuloa!

Keskustan Savonlinnan kunnallisjärjestön syyskokous ke 28.11.2018 klo 18.30 Humaniassa, Keskussairaalantie 4, Savonlinna. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Keskustan Savonlinnan paikallisyhdistyksen syyskokous ke 28.11.2018 klo 17.00 Humaniassa, Keskussairaalantie 4, Savonlinna. TERVETULOA!

Uutisia