Keskustan Itä-Savon piiri on vaikuttanut alueen hyvinvointiin vuodesta 1922.

Piiritoimisto sijaitsee osoitteessa Tottinkatu 15, 57230 SAVONLINNA.

Toiminnanjohtaja Ulla-Riitta Juuti on kesälomalla 9.7.-12.8.2018

Loma-aikojen ulkopuolella

Piiritoimisto on avoinna keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9.00-14.00, mikäli työtehtävät eivät muuta edellytä. Kannattaa sopia tapaamisajoista työntekijöiden kanssa!

Piiritoimiston työntekijät:

Toiminnanjohtaja Ulla-Riitta Juuti
puh. 050-347 3556
ulla-riitta.juuti@keskusta.fi

Keskustanaisten toiminnanjohtaja Anne Herttuainen

puh.050-5206042

anne.herttuainen@keskusta.fi

• Sipilä-03-2017-uutiskuva.jpg

Sipilä: Yrittäjän perheenjäsenen työttömyysturva kuntoon

14.8.2018

Yrittäjän ei-omistavan perheenjäsenen työttömyysturva tulee hoitaa kuntoon. Pääministeri Juha Sipilä puhui aiheesta tiistaina Lappeenrannan Yrittäjien järjestämässä keskustelutilaisuudessa.

• Keskusta logo kev cmyk.png

Keskusta: Koko Suomen voimavarat käyttöön - Itä-Suomelle kasvuohjelma

14.8.2018

Rajakunnat tarvitsevat toimintansa tueksi rajakuntafoorumin. Monet rajakunnat toimivat ja tekevät yhteistyötä yksin ilman tukea ja ohjeistusta. Rajakunnille tulee perustaa oma foorumi jakamaan ja kehittämään yhteistyön tueksi käytänteitä. Rajafoorumin koollekutsujana toimii kunta -ja uudistusministeri Anu Vehviläinen. Keskustan kannanotto julkaistiin tänään Imatralla.

• AnttiKaikkonen2.jpg

Kaikkonen: Ikäsyrjinnän on loputtava!

14.8.2018

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kaikkosen mukaan hallituksen elokuun lopun budjettiriihessä on haettava uusia ratkaisuja työttömyyden ”kovan ytimen” murtamiseen.

• Syysmetsa.jpg

Pääministeri Sipilä: Jokaiselle oikeus lähiluontoon!

11.8.2018

Keskustan puheenjohtaja, pääministeri Juha Sipilän mukaan ympäristöpolitiikan tärkein tavoite on turvata luonnon monimuotoisuus tuleville sukupolville. Keskustan pyörät pyörimään -tapahtumassa mukana ollut Sipilä korosti luonnossa liikkumisen merkitystä terveydelle.

• Sipilä-03-2017-uutiskuva.jpg

Pääministeri Sipilä: Jokaisella koululaisella on oikeus turvalliseen koulutiehen

9.8.2018

Keskustan puheenjohtaja, pääministeri Juha Sipilä muistuttaa, että jokaisella koulunsa aloittavalla ja koulutyötään jatkavalla lapsella on oikeus turvalliseen koulumatkaan.