Hiukka5

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg

Näläkää ja unta

– toivottaa kainuulainen toiselle. Tärkeitä asioita molemmat ja molempien saavuttamiseksi on sopiva määrä liikuntaa tarpeen.

Hiukka5-tapahtumasarja tarjosi kesän aikana viisi kertaa mahdollisuuden liikkua rennossa ilmapiirissä, omien tavoitteiden mukaisesti. Joko kävellen tai juosten, ajanotolla tai ilman.

Mukava tapahtuma houkutteli osallistumaan ja testaamaan kuntoaan, Mervi Meriläinen kommentoi Hiukka5-tapahtumaa. Liikunta on Merville tärkeä tapa nollata ajatukset työviikon jälkeen ja oman kehityksen seuraaminen motivoi jatkamaan harjoittelua. Mervi haluaa jatkossakin asua turvallisessa ja lämminhenkisessä Sotkamossa. Olisipa myös mukavaa jos Mervin toive toinen toisemme tukemisesta toteutuisi!

Hakkaraisen perhe osallistui vaihtelevalla kokoonpanolla lähes kaikkiin kesän tapahtumiin. Perheen lapset Oskari, Viljami ja Eemeli pinkoivat matkan omaan tahtiin nuorimmaisen, Artturin istuskellessa rattaissa isän tai äidin mukana. Riitta-Liisa Hakkaraisen mukaan tähän tapahtumaan oli mukava tulla yhdessä perheen kanssa. Riitta-Liisalle ovat tärkeitä lasten ja nuorten hyvinvointiin liittyvät asiat. Esimerkiksi liikuntapaikoista on edelleen pidettävä huolta. Hän toivoo myös päättäjien jalkautumista ja politiikan avaamista kaikille kuntalaisille.

Hiukka5 sai paljon lahjoituksia palkinnoiksi paikallisilta yrityksiltä. Kiitos Hieroja Markus Parkkari, Superpark, Megazone, Intersport Piipponen, Lidl, Kinovisio, Hesburger, Makea Cafe&Deli ja Vuokatti Bowling.

Kiitos kaikille osallistujille – talven aikana tavataan ehkäpä hiihtokisoissa!

Järjestäjien puolesta juoksijoiden ajatuksia kokosi kasaan Piia Määttä

Kuvassa Mervi Meriläinen