Karjalan Keskusta

Suomen arvoisia tekoja logo pienehkö.png

Tervetuloa Keskustan Karjalan piirin sivuille!

• Kulmuni-Katri-2019-1-uutiskuva.jpg

Katri Kulmuni rakensi puheessaan tulevaisuuden Keskustaa

23.1.2020

Suomen tulevaisuus rakentuu eheyden, vihreyden ja turvallisuuden ympärille. Siltä pohjalta muotoutuu myös Keskustan suuri tehtävä 2020- ja 2030-luvuilla, valotti puheenjohtaja Katri Kulmuni puoluehallituksen ja eduskuntaryhmän yhteisessä talvikokouksessa Helsingissä.

• Pori Kalli nettiiin.jpg

Eeva Kalli: Perhevapaauudistuksen tuettava joustavasti perheiden arkea

17.1.2020

Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli kiirehtii perhevapaiden uudistamista. Työn ja perheen yhteensovittaminen on Kallin mukaan tärkeimpiä ratkaistavia asioita nykyistä lapsi- ja perhemyönteisemmän Suomen rakentamisessa.

• perhekahvila uutiskuva.jpg

Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila avautuu Porissa

13.1.2020

Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila järjestetään Porissa perjantaina 17.1.2020. Keskustan tavoite on tehdä Suomesta lapsi- ja perhemyönteisempi maa. Parannettavaa on perheiden toimeentulossa, arjessa jaksamisessa, työn ja perheen yhteensovittamisessa sekä yhteiskunnan asenteissa ja arvostuksissa.

• Katri_Kulmuni_K-studio-1.jpg

Katri Kulmuni sadan päivän ohjelman äärellä: Tehtäväni on uudistaa Keskusta!

10.1.2020

Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni muistutti aamulla, että hän panee itsensä täysillä likoon, jotta suomalaisten luottamus Keskustaan palautuu.

• Karna_Mikko_2019v.jpg

Mikko Kärnä: Tulossa radikaali kuntavaaliohjelma!

8.1.2020

Keskustan uusi kunta- ja aluetyöryhmä piti tänään ensimmäisen kokouksensa ja aloitti työnsä laatiakseen esityksen keskustan kuntavaaliohjelmaksi. Ohjelmasta tulee radikaali, lupaa työryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Kärnä.