Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 3.jpg

Tervetuloa Lappeenrannan Keskustan sivuille!

Maakuntavaalien ehdokkaaksi.jpeg

"Suloisessa Suomessamme"

Keskusta valmistautuu maakuntavaaleihin Etelä-Karjalassa. Kun vaalien ajankohta selviää Keskustan maakuntavaalien ehdokaslistan tulee asettamaan Keskustan Karjalan piiri.

"Oisko maata armaampaa"

Vuodesta 2020 eteenpäin Etelä-Karjalan maakunnan on määrä vastata sosiaali- ja terveydenhuollosta, pelastustoimesta, ympäristöterveydenhuollosta, alueellisista kehittämistehtävistä ja elinkeinojen edistämisen tehtävistä, alueiden käytön ohjauksesta ja suunnittelusta sekä maakunnallisen identiteetin ja kulttuurin edistämisestä.

Tulevaisuuden ratkaisujen tekijöinä Etelä-Karjalan maakunnallisissa asioissa ovat vaaleilla valitut maakuntavaltuutetut. Kiinnostaako sinua yhteisten asioiden hoito, Lappeenrannan sosiaali- ja terveysalan lähipalvelut ja Etelä-Karjalan maakunnan asiat? Miten kehittäisit maakuntaamme? Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä Lappeenrannan Keskustan toimijoihin.

Keskusta tavoitteet Lappeenrannassa

Keskustan Lappeenrannan kunnallisjärjestö on asettanut  tavoitteet kuntavaalikaudelle 2017-2021. Lue lisää tästä.

Lappeenranta bannerit.jpg

Uutisia