banneri_FB_SIVULLE.png

Tervetuloa Parikkalan Keskustan kotisivuille!

Keskusta valmistautuu maakuntavaaleihin Etelä-Karjalassa. Kun vaalien ajankohta selviää Keskustan maakuntavaalien ehdokaslistan tulee asettamaan Keskustan Karjalan piiri. Keskustan maakuntavaalien ehdokaslistalla tulee olemaan ehdokkaita Parikkalasta.

"Suloisessa Suomessamme"

Maakuntavaalien ehdokkaaksi.jpeg

"Oisko maata armaampaa"

Vuodesta 2020 eteenpäin Etelä-Karjalan maakunnan on määrä vastata sosiaali- ja terveydenhuollosta, pelastustoimesta, ympäristöterveydenhuollosta, alueellisista kehittämistehtävistä ja elinkeinojen edistämisen tehtävistä, alueiden käytön ohjauksesta ja suunnittelusta sekä maakunnallisen identiteetin ja kulttuurin edistämisestä.

Tulevaisuuden ratkaisujen tekijöinä Etelä-Karjalan maakunnallisissa asioissa ovat vaaleilla valitut maakuntavaltuutetut. Kiinnostaako sinua yhteisten asioiden hoito, Parikkalan sosiaali- ja terveysalan lähipalvelut ja Etelä-Karjalan maakunnan asiat? Miten kehittäisit maakuntaamme? Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä Parikkalan Keskustan toimijoihin.

Keskustan tavoitteet Parikkalassa

Keskustan Parikkalan kunnallisjärjestö on linjannut tavoitteitaan kunnallisvaalikaudeksi 2017-2021. Lue lisää tästä

Parikkala banneri.jpg

Suomen Keskustan viisi tavoitetta vuodelle 2025 ovat:

• Kodeissa voidaan hyvin, hyvinvointierot kapenevat
  • Suomi osaamisen ja uusien oppimisympäristöjen kärkimaaksi
  • Suomi julkisen sektorin johtamisen, byrokratian purkamisen, digitalisaation ja kokeilujen mallimaaksi
  • Suomi biotalouden, kiertotalouden ja kestävän kehityksen edelläkävijäksi
  • Koko Suomeen 200 000 työpaikkaa lisää, talous 2 prosentin kasvu-uralle työntekoa ja yrittäjyyttä vahvistamalla ja velaksi eläminen loppuu.

Pääministeri Juha Sipilän hallitusohjelma löytyy tästä

Virtuaalitupailta (1).jpg

Tule mukaan!

Näiltä sivuilta löydät tärkeät yhteystiedot sekä tietoa ajankohtaisista tapahtumista, joita järjestämme ja  joissa olemme näkyvästi mukana

Parikkalan alueella toimii 11 paikallisyhdistystä. Ota reippaasti yhteyttä alueesi yhdistykseen ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asisoihimme. Yhteystiedot löydät valikosta
Keskusta Parikkalassa -> Paikallisyhdistykset - linkin kautta.

Uutisia