Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• kepuomenat.jpg

Me kysyimme, te vastasitte: Arjen tärkeät ilmastoteot

14.10.2019

Kiitos kaikille teille yli 12 000 KoneAgriassa Jyväskylässä käyneelle. Keskustan osastolla kävi kolmen päivän aikana varsinainen kuhina. Tuntoja jakamassa ja kuulolla olivat puoluesihteerimme Riikka Pirkkalainen, europarlamentaarikko Mauri Pekkarinen sekä kansanedustaja Joonas Könttä.

• Julkiset yhtiöt samanarvoiseen asemaan Suomessa ja Euroopassa

3.9.2019

Hankintalain liian tiukka tulkinta tulee korjata pikaisesti, näin julkisilla toimijoilla Suomessa on samat edellytykset toimia kuin muualla Euroopassa.

• Keski-Suomen Keskustan piiritoimiston aukioloajat muuttuvat

3.9.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri on joutunut lomauttamaan henkilöstöään taloudellisista syistä johtuen. Tämän johdosta piiritoimisto on avoinna vain sovittaessa. Ilmoitathan etukäteen kun olet tulossa piiritoimistolle, näin vältetään turhat käynnit ja pettymykset. Viikolla 38 (16-20.9.2019) piiritoimisto on suljettu työntekijöiden neuvottelupäivien johdosta.

• Puoluekokous2019some.jpg

Keski-Suomen piiri järjestää kaksi linja-autokuljetusta Keskustan ylimääräiseen puoluekokoukseen kouvolaan 7.9.2019

14.8.2019

Varaathan paikkasi bussiin piiritoimistolta puh: 045 327 4845 tai sähköpostilla: keski-suomi@keskusta.fi Linja-autot lähtevät Kinnulasta ja Kyyjärveltä napaten matkustajia kyytiin matkan varrelta. Myös muista piireistä Kouvolaan matkaavat ovat tervetulleita Keski-Suomen bussiin, mikäli pääsevät kyytiin matkanvarrelta. Aikatauluihin pääset klikkaamalla otsikkoa.

• Muistathan ilmoittautua ylim. puoluekokoukseen vievään bussikyytiin

13.6.2019

Piirin järjestämät bussikuljetukset ylimääräiseen puoluekokoukseen Kouvolaan 7.9.2019 Piiri järjestää tarvittaessa bussikuljetuksia Kouvolan ylimääräiseen puoluekokoukseen. Voimme ajatella lähteä Keski-Suomesta kahdella bussilla, mikäli ne saadaan tarpeeksi täyteen, jottei piirille tule tappiota. Piiri esittää kaksi bussireittiä, joihin pyydämme sitovia ilmoittautumisia piiritoimistolle osoitteeseen: keski-suomi@keskusta.fi

Tapahtumia