Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Keski-Suomen Keskusta nimesi lisää kansanedustajaehdokkaita

19.10.2018

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus nimesi 19.10.2018 kokouksessaan lisää ehdokkaita huhtikuussa 2019 käytävään kansanedustajavaaliin.

• Eino Nissinen Keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi

26.9.2018

Kyyjärven va.kunnanjohtaja, kansanedustaja Mauri Pekkarisen entinen avustaja, Eino Nissinen on lähdössä Keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi. Nissinen ilmoitti ratkaisustaan tänään.

• Joonas_Könttä_rajattu.jpg

Joonas Könttä Keskustan eduskuntavaaliehdokkaaksi

26.9.2018

Joonas Könttä tavoittelee paikkaa Arkadianmäellä kevään 2019 eduskuntavaaleissa. Ulkoministeriössä työskentelevä Könttä vaikuttaa politiikassa Jyväskylän kaupunginvaltuutettuna ja Keski-Suomen maakuntavaltuutettuna.

• Keskusta Politiikka- ja toimintapäivät Jyväskylä 2018 yleisötilaisuudet.jpg

Keskustan politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. ja oheistapahtumia Jyväskylässä!

20.9.2018

Keskusta näkyy ja kuuluu tulevana viikonloppuna Jyväskylässä! Tervetuloa lukuisiin tapahtumiin ympäri kaupunkia. Puolen päivän aikaan tapahtuu Jyväskylän kävelykadulla, Kauppakeskus Sepässä sekä Mäki Matin perhepuistossa. Koko päivän Keskusta näkyy Jyväskylän paviljongissa, sekä yläkerran kokoustiloissa että alakerrassa Wemmi-syysmarkkinoilla jossa Keskustan Keski-Suomen piiri jakaa Keskusta ämpäreitä ensimmäiselle 200:lle per päivä.

• Piiritoimisto on suljettu 6.-7.9.

3.9.2018

Piiritoimiston väki osallistuu tällöin Keskustajärjestöjen toimihenkilöiden neuvottelupäiville

Tapahtumia