Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Tiedote, Keskustan Äänekosken paikallisyhdistys esittää Mauno Vanhalan nimeämistä kansanedustajaehdokkaaksi

17.8.2018

Keskustan Äänekosken paikallisosaston ylimääräinen yleinen kokous 14.8.2018 esittää Keskustan Keski-Suomen piirihallitukselle että Mauno Vanhalan nimeämistä kansanedustajaehdokkaaksi kevään 2019 eduskuntavaaleihin. Piirihallitus täydentää ehdokasvalintoja 25.8 kokouksessaan.

• KesailtaPaijanteella.jpg

Kesäilta Päijänteellä - astu laivaan!

29.6.2018

Tule mukaan Päijänne-risteilylle iloiseen seuraamme. Syödään hyvin, puhutaan politiikkaa ja viihdytään yhdessä!

• Kesäkuva.jpg

Piiritoimisto toivottaa kaikille rentouttavaa kesää!

21.6.2018

Piiritoimisto on suljettu 22.6.-5.8.2018. Nähdään ja kuullaan jälleen elokuussa!

• Kuva_infokirje_01062018.png

Tervetuloa Sotkamon puoluekokoukseen!

6.6.2018

Sotkamon puoluekokous lähestyy ja piiritoimiston henkilökunta matkaa Vuokattiin jo torstaina 7.6.2018. Sivulta www.keskusta.fi/puoluekokous löytyy paljon infoa ja hyödyllistä tietoa kokoukseen liittyen, kannattaa käydä tutustumassa jo etukäteen. Paikkoja piirin puoluekokousbussiin voi vielä tiedustella Elina Suorannalta numerosta: 040 721 0636 . Näkemisiin Sotkamossa!

• Yrittäjät ja palkansaajat kaipaavat vakaata veropolitiikkaa

31.5.2018

Keskusta haluaa parantaa erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa. Yrittäjien taseen on oltava kunnossa, jotta yrittäjät voivat investoida ja työllistää. Tämä ei Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä toteudu omistamisen verotusta kiristämällä, vaan pitämällä työn verotus aisoissa ja innostamalla yrittämiseen.

Tapahtumia