Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Muistathan ilmoittautua ylim. puoluekokoukseen vievään bussikyytiin

13.6.2019

Piirin järjestämät bussikuljetukset ylimääräiseen puoluekokoukseen Kouvolaan 7.9.2019 Piiri järjestää tarvittaessa bussikuljetuksia Kouvolan ylimääräiseen puoluekokoukseen. Voimme ajatella lähteä Keski-Suomesta kahdella bussilla, mikäli ne saadaan tarpeeksi täyteen, jottei piirille tule tappiota. Piiri esittää kaksi bussireittiä, joihin pyydämme sitovia ilmoittautumisia piiritoimistolle osoitteeseen: keski-suomi@keskusta.fi

• Elsi ja Mauri.jpg

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista!

29.5.2019

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista hyvästä tuloksesta EU-vaaleissa ja toivottaa menestystä ja sinnikkyyttä ajaa Suomen etua Euroopan parlamentissa kaudella 2019-2023!

• Järvimaisema.jpg

Piiritoimiston kesäaukioloajat

29.5.2019

Piiritoimisto on suljettuna henkilöstön lomien johdosta perjantaina 31.5. ja 17.6.-2.8.2019. Oikein lämmintä ja rentouttavaa kesää kaikille! Nautitaan luonnosta ja yhteisöllisyydestä!

• Keskustalle on nyt kysyntää

13.5.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri toivoo, että Suomeen syntyisi punamulta- pohjainen hallitus hallitustunnustelija, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen johdolla. Hallitusneuvotteluihin lähteminen ei ollut Keskustalle helppo päätös, koska kansa viitoitti tien oppositioon.

• Keskusta K-S Keskusta kiittää ekv 2019 (002).jpg

Piiritoimiston aukioloajat pääsiäisviikolla vko 16

9.4.2019

Piiritoimisto on avoinna pääsiäisviikolla vain tiistaina 16.4. ja seuraavan kerran pääsiäisen jälkeen 23.4. Hyvää pääsiäistä kaikille! Vedetään henkeä välillä ja pääsiäisen aloitetaan eu-vaalityö Maurin tien siloittamiseksi Euroopan parlamenttiin!

Tapahtumia