Petri Honkonen ehdolla eduskuntaan

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Petri Honkonen Luonto.jpg

Petri Honkonen

Kansanedustaja, jolla sydän ja juuret ovat keskellä Suomea. Isä, historianopettaja, intohimoinen metsänomistaja ja moderni maakunnan mies!

Eduskunnassa olen uurastanut ympäristö- ja talousvaliokunnissa. Tiivis yhteydenpito maakunnan väkeen, määrätietoinen maaseudun ja maakuntamme puolustaminen ovat kansanedustan työni ydintä.

Keski-Suomen hyvinvointi rakentuu tulevaisuudessa metsien, kotimaisen energiantuotannon, kasvavan teollisuuden ja korkeatasoisen koulutusosaamisemme perustalle. Se vaatii myös kunnolliset liikenneyhteydet. Ilmastonmuutos ja eriarvoistuminen vaativat muutoksen tekijöitä. Tämän puolesta työskentelen ja taistelen jatkossakin.

Tutustu lisää ajatuksiini oheiselta videolta.

Ammatti: Kansanedustaja

Kotipaikka: Saarijärvi

Koulutus: Filosofian maisteri, historian ja yhteiskuntaopin opettaja

Luottamustoimet: ARAn (Valtion asuntorahasto) johtokunnan jäsen, Keski-Suomen maakuntavaltuusto, Saarijärven kaupunginvaltuusto, Keski-Suomen Osuuspankin hallintoneuvosto, Eduskunnan seutukaupunkiverkoston puheenjohtaja.

Yhteystiedot: petri.honkonen@eduskunta.fi

Vaalipäällikkö ja kampanjan/tukiryhmän yhteyshenkilö: Kirsi Nieminen p.0400-546 798, s-posti: kirsi.nieminen@finadmin.fi