Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • Muistathan ilmoittautua ylim. puoluekokoukseen vievään bussikyytiin

13.6.2019

Piirin järjestämät bussikuljetukset ylimääräiseen puoluekokoukseen Kouvolaan 7.9.2019 Piiri järjestää tarvittaessa bussikuljetuksia Kouvolan ylimääräiseen puoluekokoukseen. Voimme ajatella lähteä Keski-Suomesta kahdella bussilla, mikäli ne saadaan tarpeeksi täyteen, jottei piirille tule tappiota. Piiri esittää kaksi bussireittiä, joihin pyydämme sitovia ilmoittautumisia piiritoimistolle osoitteeseen: keski-suomi@keskusta.fi

• Elsi ja Mauri.jpg

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista!

29.5.2019

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista hyvästä tuloksesta EU-vaaleissa ja toivottaa menestystä ja sinnikkyyttä ajaa Suomen etua Euroopan parlamentissa kaudella 2019-2023!

• Järvimaisema.jpg

Piiritoimiston kesäaukioloajat

29.5.2019

Piiritoimisto on suljettuna henkilöstön lomien johdosta perjantaina 31.5. ja 17.6.-2.8.2019. Oikein lämmintä ja rentouttavaa kesää kaikille! Nautitaan luonnosta ja yhteisöllisyydestä!

• 7.9.2019 0:00–0:00

Keskusta järjestää ylimääräisen puoluekokouksen lauantaina 7.9.2019 Kouvolassa. Puoluekokouksessa käyvät samat valtakirjat kuin Sotkamon puoluekokouksessa. Ylimääräisessä puoluekokouksessa puolueelle valitaan uusi puheenjohtaja. Päivitämme lisätietoa sitä mukaa kun sitä saamme.

• 27.6.2019 10:00–14:00

Uuraistan Keskusta kutsuu sinut Uuraisten viikon toritapahtumaan. Toripäivää vietetään lauantaina 27.7.2019 klo 9.00-14.00. Tervetuloa Keskustan upouudelle teltalle. Makkaran paisto alkaa klo 10.00 ja paistetaan 13-14.00 saakka, mehua tarjoilla myös. Tavattavana Keskustan Keski-Suomalaisia kansanedustajia sekä uusi Europarlamentaarikkomme Mauri Pekkarinen, mikäli hänen kalenterinsa antaa myöden.

• 10.8.2019 12:00–14:00

Laukaan perinteinen rantakalatapahtuma Kuhankosken ex-erityisammattikoulun saunalla la 10.8.19 klo 12.00 - 14.00. Osoite 442 Kantolantie, Kuhankoski, Laukaa. Viitoitus Kantolantieltä. Paikalla puolueen vpj. Hannakaisa Heikkinen ja kansanedustaja Joonas Könttä.

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii