Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • 8.2.2020 10:00–18:15

Lähde ihmeessä mukaan! Tarjolla on laaja kattaus keskusteluja, joissa esillä mm. suomalainen ruoka, ilmastonmuutos, lapset, aluepolitiikka, SOTEa unohtamatta. Voit myös hakea askelmerkkejä kohti kuntavaaleja, kuulla some-viestinnän uusista tuulista ja käydä hakemassa vinkkejä valtuustoryhmän työskentelyyn. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan: https://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Politiikka--ja-toimintapaiva

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii
  • Pori Kalli nettiiin.jpg

Eeva Kalli: Perhevapaauudistuksen tuettava joustavasti perheiden arkea

17.1.2020

Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli kiirehtii perhevapaiden uudistamista. Työn ja perheen yhteensovittaminen on Kallin mukaan tärkeimpiä ratkaistavia asioita nykyistä lapsi- ja perhemyönteisemmän Suomen rakentamisessa.

• perhekahvila uutiskuva.jpg

Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila avautuu Porissa

13.1.2020

Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila järjestetään Porissa perjantaina 17.1.2020. Keskustan tavoite on tehdä Suomesta lapsi- ja perhemyönteisempi maa. Parannettavaa on perheiden toimeentulossa, arjessa jaksamisessa, työn ja perheen yhteensovittamisessa sekä yhteiskunnan asenteissa ja arvostuksissa.

• Katri_Kulmuni_K-studio-1.jpg

Katri Kulmuni sadan päivän ohjelman äärellä: Tehtäväni on uudistaa Keskusta!

10.1.2020

Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni muistutti aamulla, että hän panee itsensä täysillä likoon, jotta suomalaisten luottamus Keskustaan palautuu.

• Karna_Mikko_2019v.jpg

Mikko Kärnä: Tulossa radikaali kuntavaaliohjelma!

8.1.2020

Keskustan uusi kunta- ja aluetyöryhmä piti tänään ensimmäisen kokouksensa ja aloitti työnsä laatiakseen esityksen keskustan kuntavaaliohjelmaksi. Ohjelmasta tulee radikaali, lupaa työryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Kärnä.

• Savola_Mikko_2019v.jpg

Mikko Savola: Keskustan tahtotila on auttaa lapsia

17.12.2019

Keskustan kansanedustaja Mikko Savola muistutti al hol-välikysymyskeskustelussa, että Keskustan ensisijainen tavoite on auttaa leirille ilman omaa syytään joutuneita lapsia. Tämä tahtotila on vahvasti linjassa myös Keskustan periaateohjelman kanssa.