Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskustan eurovaaliehdokkaat
Keski-Suomen Keskustan eurovaaliehdokas, Mauri nro 33
Piirin uutisia
  • Keskustalle on nyt kysyntää

13.5.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri toivoo, että Suomeen syntyisi punamulta- pohjainen hallitus hallitustunnustelija, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen johdolla. Hallitusneuvotteluihin lähteminen ei ollut Keskustalle helppo päätös, koska kansa viitoitti tien oppositioon.

• Ehdokas Paloniemi Aila Keskusta 99-98 vapaamuotoinen.jpg

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa

7.2.2019

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa ja missä elämänvaiheessa tahansa. Köyhyyden kierre voi alkaa mitä moninaisimmista syistä.

• Hovila.jpg

Joko vanhustenhoito on kriisissä?

30.1.2019

Esperin tapaukset ovat nousseet voimakkaasti viime päivinä otsikoihin ja kuntien vastuuta lietsotaan. Terveydenhuollon ammattilaisena ja Tehyn valtuutettuna ihmettelen, että miksi nyt vasta kohistaan?

• 25.5.2019 12:00–16:00

Eurovaalien äänestyspäivän aattona, lauantaina 25.5. Keskusta tarjoaa markkinahuveja kaikelle kansalle Jyväskylän kävelykadulla! Tarjolla grillimakkaraa, mehua, kahvia, musiikkiesitysja tietysti Keskusta ämpäreitä sadalle ensimmäiselle eurovaaleihin liittyviin 3 kysymykseen oikein vastanneelle. Jottei päivä mene pelkästään viihteen puolelle, tärkeää eurovaaliasiaa on tarjolla Iltapäivällä kun paikalle saapuu Keskustan Keski-Suomen oma eurovaaliehdokas Mauri Pekkarinen!

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii