Tervetuloa Keskustan Hankasalmen sivuille

Tule mukaan!

Ota rohkeasti yhteyttä lähimpään paikallisyhdistykseen ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Kunnallisjärjestön puheenjohtajan yhteystiedot
Tuomo Silvast
Peuraharjuntie 18
41520 Hankasalmi
p.0400631620
e-mail: tuomo.silvast@hankasalmi.fi

Kunnallisjärjestön sihteerin yhteystiedot
Veikko Manninen
Leppäkuja 2
41520 Hankasalmi
p. 0407405308
e-mail: veikko.manninen@hotmail.com

Uutisia

• Keski-Suomen piirikokous: Kunnille pitää tarjota mahdollisuus tuottaa sotepalvelut

16.11.2019

Sote tulee saattaa maaliin kuntien elinvoiman kautta, todettiin Keskustan Keski-Suomen piirikokouksessa Muuramessa 15.11.2019.

• piiripuheenjohtajat 2020.jpg

Keskustan piirijohto uusiutui

15.11.2019

Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi valittiin perhekotiyrittäjä, KM Tahvo Anttila Jyväskylästä perjantaina 15.11.2019 Muuramessa pidetyssä syyskokouksessa. Varapuheenjohtajiksi valittiin jatkokaudelle maatalousyrittäjä Satu Koskinen Karstulasta sekä uutena taksiyrittäjä Jenni Ahvenlampi Muuramesta.

• NopeatYhteydetSujuvaArki.jpg

Keskustan tavoitteena on hiilineutraali Keski-Suomi

29.10.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa vähentää liikenteen päästöjä ja siirtää työmatkaliikennettä junaraiteille. Keski-Suomen tulee kehittää raideliikennettä erityisesti Jyväskylän laajenevalla työssäkäyntialueella.

• kepuomenat.jpg

Me kysyimme, te vastasitte: Arjen tärkeät ilmastoteot

14.10.2019

Kiitos kaikille teille yli 12 000 KoneAgriassa Jyväskylässä käyneelle. Keskustan osastolla kävi kolmen päivän aikana varsinainen kuhina. Tuntoja jakamassa ja kuulolla olivat puoluesihteerimme Riikka Pirkkalainen, europarlamentaarikko Mauri Pekkarinen sekä kansanedustaja Joonas Könttä.

• Julkiset yhtiöt samanarvoiseen asemaan Suomessa ja Euroopassa

3.9.2019

Hankintalain liian tiukka tulkinta tulee korjata pikaisesti, näin julkisilla toimijoilla Suomessa on samat edellytykset toimia kuin muualla Euroopassa.