Tervetuloa Keskustan Hankasalmen sivuille

Tule mukaan!

Ota rohkeasti yhteyttä lähimpään paikallisyhdistykseen ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Kunnallisjärjestön puheenjohtajan yhteystiedot
Tuomo Silvast
Peuraharjuntie 18
41520 Hankasalmi
p.0400631620
e-mail: tuomo.silvast@hankasalmi.fi

Kunnallisjärjestön sihteerin yhteystiedot
Veikko Manninen
Leppäkuja 2
41520 Hankasalmi
p. 0407405308
e-mail: veikko.manninen@hotmail.com

Uutisia

• Ehdokas Paloniemi Aila Keskusta 99-98 vapaamuotoinen.jpg

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa

7.2.2019

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa ja missä elämänvaiheessa tahansa. Köyhyyden kierre voi alkaa mitä moninaisimmista syistä.

• Hovila.jpg

Joko vanhustenhoito on kriisissä?

30.1.2019

Esperin tapaukset ovat nousseet voimakkaasti viime päivinä otsikoihin ja kuntien vastuuta lietsotaan. Terveydenhuollon ammattilaisena ja Tehyn valtuutettuna ihmettelen, että miksi nyt vasta kohistaan?

• Rikollinen tausta esteeksi Suomeen tulolle - maahanmuuttopolitiikan painopiste kiintiöpakolaisiin

30.1.2019

Suomalaisten turvallisuus on muuttunut viimeisten vuosien aikana epävarmemmaksi ja monimutkaisemmaksi. Median kautta olemme saaneet viime aikoina lukea erityisesti lapsiin ja naisiin kohdistuvista seksuaalisista väkivallanteoista.

• Hovila.jpg

Keskustan ehdokaslista eduskuntavaaleihin täynnä Keski-Suomessa

28.1.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri on täydentänyt ehdokaslistansa kevään 2019 eduskuntavaaleihin. Piirihallitus nimesi listalle Keski-Suomen sairaanhoitopiirissä opetushoitajana työskentelevän Sari Hovilan Joutsasta.

• Arpavoittaja_Matti_Mehto.jpg

Keskustan Keski-Suomen piirin tavara-arpajaisten voittajat

14.12.2018

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa onnitella tavara-arpajaisissa pääpalkinnon voittaneita Jukka Kaijanmäkeä (800€:n matkalahjakortti) ja Matti Mehtoa (Ipad) sekä pienempiä palkintoja voittaneita. Kiitos myös kaikille arpoja ostaneille ja näin Keski-Suomen Keskustan vaalityötä tukeneille! Voittajalistaukseen pääset klikkaamalla otsaketta.