Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 15-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2017 vaaleissa saimme valtuustoon 8 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen,                                            osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi@pp.inet.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Anu Poikonen
p.044 5404209
s-posti. tulianu@hotmail.com

Uutisia

• kepuomenat.jpg

Me kysyimme, te vastasitte: Arjen tärkeät ilmastoteot

14.10.2019

Kiitos kaikille teille yli 12 000 KoneAgriassa Jyväskylässä käyneelle. Keskustan osastolla kävi kolmen päivän aikana varsinainen kuhina. Tuntoja jakamassa ja kuulolla olivat puoluesihteerimme Riikka Pirkkalainen, europarlamentaarikko Mauri Pekkarinen sekä kansanedustaja Joonas Könttä.

• Julkiset yhtiöt samanarvoiseen asemaan Suomessa ja Euroopassa

3.9.2019

Hankintalain liian tiukka tulkinta tulee korjata pikaisesti, näin julkisilla toimijoilla Suomessa on samat edellytykset toimia kuin muualla Euroopassa.