Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 15-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2017 vaaleissa saimme valtuustoon 8 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen,                                            osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi@pp.inet.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Anu Poikonen
p.044 5404209
s-posti. tulianu@hotmail.com

Uutisia

• Muistathan ilmoittautua ylim. puoluekokoukseen vievään bussikyytiin

13.6.2019

Piirin järjestämät bussikuljetukset ylimääräiseen puoluekokoukseen Kouvolaan 7.9.2019 Piiri järjestää tarvittaessa bussikuljetuksia Kouvolan ylimääräiseen puoluekokoukseen. Voimme ajatella lähteä Keski-Suomesta kahdella bussilla, mikäli ne saadaan tarpeeksi täyteen, jottei piirille tule tappiota. Piiri esittää kaksi bussireittiä, joihin pyydämme sitovia ilmoittautumisia piiritoimistolle osoitteeseen: keski-suomi@keskusta.fi

• Elsi ja Mauri.jpg

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista!

29.5.2019

Keski-Suomen Keskusta onnittelee Elsi Kataista ja Mauri Pekkarista hyvästä tuloksesta EU-vaaleissa ja toivottaa menestystä ja sinnikkyyttä ajaa Suomen etua Euroopan parlamentissa kaudella 2019-2023!

• Järvimaisema.jpg

Piiritoimiston kesäaukioloajat

29.5.2019

Piiritoimisto on suljettuna henkilöstön lomien johdosta perjantaina 31.5. ja 17.6.-2.8.2019. Oikein lämmintä ja rentouttavaa kesää kaikille! Nautitaan luonnosta ja yhteisöllisyydestä!

• Keskustalle on nyt kysyntää

13.5.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri toivoo, että Suomeen syntyisi punamulta- pohjainen hallitus hallitustunnustelija, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinteen johdolla. Hallitusneuvotteluihin lähteminen ei ollut Keskustalle helppo päätös, koska kansa viitoitti tien oppositioon.

• Ehdokas Paloniemi Aila Keskusta 99-98 vapaamuotoinen.jpg

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa

7.2.2019

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa ja missä elämänvaiheessa tahansa. Köyhyyden kierre voi alkaa mitä moninaisimmista syistä.