Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 15-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2017 vaaleissa saimme valtuustoon 8 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen,                                            osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi@pp.inet.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Anu Poikonen
p.044 5404209
s-posti. tulianu@hotmail.com

Uutisia

• SipilänTupailta23042020.jpg

Virtuaalitupailta kansanedustaja Juha Sipilän kanssa: Miten tästä eteenpäin yrittäjät?

2.4.2020

Korona koettelee. Terveyttä, palveluita ja taloutta. Moni yrittäjä on joutunut lomauttamaan työntekijänsä ja omakin elanto on vaakalaudalla. Miten selvitä tästä kaikesta? Miten saada talous jälleen tasapainoon?

• Virtuaalitupailta.jpg

Kansanedustajiemme virtuaalitupailta ti 31.3.

25.3.2020

Kaveria ei jätetä vaikeinakaan aikoina yksin! Jos seinät alkavat ahdistaa ja kaipaat omaan poliittiseen kuplaasi säpinää tai haluat laajentaa maailmankuvaasi, päästä kansanedustajamme kotiisi tiistaina 31.3.klo 18! Puhutaan politiikkaa!

• Samat sosiaali- ja terveyspalvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta

23.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa, että SOTE- uudistus turvaa samat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta.

• koronavirus-uutiskuva.jpg

Koronaviruspandemian vaikutukset piirin ja piiritoimiston toimintaan

13.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Pääsiäisen jälkeen tarkastelemme tilannetta uudelleen. Piiritoimistomme henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokoukset hoidetaan sähköisesti. Muut tapaamiset erillisen sopimuksen mukaan. Suosittelemme kaikille jäsenillemme seuraamaan terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeita: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19 ja toimimaan ohjeistusten mukaisesti.

• Keski-Suomi liikennebiokaasun pioneeriksi

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä liikenteen päästöihin tulee kiinnittää enemmän huomiota vaikeuttamatta kuitenkaan ihmisten liikkumista. Julkisen liikenteen huono maantieteellinen saatavuus tai sähköautot eivät ole pitkien taipaleiden ihmisille tehokkain eivätkä edes taloudellisin vaihtoehto.