Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 15-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2017 vaaleissa saimme valtuustoon 8 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen,                                            osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi@pp.inet.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Anu Poikonen
p.044 5404209
s-posti. tulianu@hotmail.com

Uutisia

• Julkiset yhtiöt samanarvoiseen asemaan Suomessa ja Euroopassa

3.9.2019

Hankintalain liian tiukka tulkinta tulee korjata pikaisesti, näin julkisilla toimijoilla Suomessa on samat edellytykset toimia kuin muualla Euroopassa.

• Keski-Suomen Keskustan piiritoimiston aukioloajat muuttuvat

3.9.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri on joutunut lomauttamaan henkilöstöään taloudellisista syistä johtuen. Tämän johdosta piiritoimisto on avoinna vain sovittaessa. Ilmoitathan etukäteen kun olet tulossa piiritoimistolle, näin vältetään turhat käynnit ja pettymykset. Viikolla 38 (16-20.9.2019) piiritoimisto on suljettu työntekijöiden neuvottelupäivien johdosta.