Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Keskusta Keuruun sivuille

Vuosikokous su 11.3. klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa

Keuruun kunnallisjärjestön vuosikokous pidetään su 11.3.2018 klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa. Paikalla myös eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen. Tervetuloa!

Kunnallisjärjestön vuosikokouksen jälkeen Keuruun paikallisyhdistyksen vuosikokous.

Tervetuloa tutustumaan Keuruun Keskustan toimintaan ja vaikuttajiin sekä järjestö-aktiiveihin!
Tule sinäkin mukaan päättämään ja keskustelemaan meille kaikille yhteisistä asioista kanssamme. Yhteystiedot löytyy Keskusta Keuruulla - sivulta.

Olet tervetullut mukaan toimintaamme milloin vain! Keuruun kunnallisjärjestössä toimii mukava ja aktiivinen porukka kaikenikäisiä ja taustoiltaan eri ammateissa toimivia ja jo työuran taakseen jättäneitä ihmisiä, nuoria ja vähän varttuneempia mutta yhtä kaikki yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Nappaa rohkeasti hihasta kiinni ja tule juttelemaan kanssamme asiaa ja välillä vaikka asian vierestäkin!
Löydät yhteystietomme "KESKUSTA KEURUULLA" kohdan alta.

Uutisia

• Virtuaalitupailta.jpg

Kansanedustajiemme virtuaalitupailta ti 31.3.

25.3.2020

Kaveria ei jätetä vaikeinakaan aikoina yksin! Jos seinät alkavat ahdistaa ja kaipaat omaan poliittiseen kuplaasi säpinää tai haluat laajentaa maailmankuvaasi, päästä kansanedustajamme kotiisi tiistaina 31.3.klo 18! Puhutaan politiikkaa!

• Samat sosiaali- ja terveyspalvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta

23.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa, että SOTE- uudistus turvaa samat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta.

• koronavirus-uutiskuva.jpg

Koronaviruspandemian vaikutukset piirin ja piiritoimiston toimintaan

13.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Pääsiäisen jälkeen tarkastelemme tilannetta uudelleen. Piiritoimistomme henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokoukset hoidetaan sähköisesti. Muut tapaamiset erillisen sopimuksen mukaan. Suosittelemme kaikille jäsenillemme seuraamaan terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeita: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19 ja toimimaan ohjeistusten mukaisesti.

• Keski-Suomi liikennebiokaasun pioneeriksi

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä liikenteen päästöihin tulee kiinnittää enemmän huomiota vaikeuttamatta kuitenkaan ihmisten liikkumista. Julkisen liikenteen huono maantieteellinen saatavuus tai sähköautot eivät ole pitkien taipaleiden ihmisille tehokkain eivätkä edes taloudellisin vaihtoehto.

• Petri Honkonen Luonto.jpg

Keskusta tarvitsee Petri Honkosta jatkossakin

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri esittää kansanedustaja Petri Honkosta jatkokaudelle Keskustan varapuheenjohtajaksi.