Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Keskusta Keuruun sivuille

Vuosikokous su 11.3. klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa

Keuruun kunnallisjärjestön vuosikokous pidetään su 11.3.2018 klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa. Paikalla myös eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen. Tervetuloa!

Kunnallisjärjestön vuosikokouksen jälkeen Keuruun paikallisyhdistyksen vuosikokous.

Tervetuloa tutustumaan Keuruun Keskustan toimintaan ja vaikuttajiin sekä järjestö-aktiiveihin!
Tule sinäkin mukaan päättämään ja keskustelemaan meille kaikille yhteisistä asioista kanssamme. Yhteystiedot löytyy Keskusta Keuruulla - sivulta.

Olet tervetullut mukaan toimintaamme milloin vain! Keuruun kunnallisjärjestössä toimii mukava ja aktiivinen porukka kaikenikäisiä ja taustoiltaan eri ammateissa toimivia ja jo työuran taakseen jättäneitä ihmisiä, nuoria ja vähän varttuneempia mutta yhtä kaikki yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Nappaa rohkeasti hihasta kiinni ja tule juttelemaan kanssamme asiaa ja välillä vaikka asian vierestäkin!
Löydät yhteystietomme "KESKUSTA KEURUULLA" kohdan alta.

Uutisia

• Julkiset yhtiöt samanarvoiseen asemaan Suomessa ja Euroopassa

3.9.2019

Hankintalain liian tiukka tulkinta tulee korjata pikaisesti, näin julkisilla toimijoilla Suomessa on samat edellytykset toimia kuin muualla Euroopassa.

• Keski-Suomen Keskustan piiritoimiston aukioloajat muuttuvat

3.9.2019

Keskustan Keski-Suomen piiri on joutunut lomauttamaan henkilöstöään taloudellisista syistä johtuen. Tämän johdosta piiritoimisto on avoinna vain sovittaessa. Ilmoitathan etukäteen kun olet tulossa piiritoimistolle, näin vältetään turhat käynnit ja pettymykset. Viikolla 38 (16-20.9.2019) piiritoimisto on suljettu työntekijöiden neuvottelupäivien johdosta.