Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg

Tervetuloa Keskusta Keuruun sivuille

Vuosikokous su 11.3. klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa

Keuruun kunnallisjärjestön vuosikokous pidetään su 11.3.2018 klo 16 Keuruun Vanhassa Pappilassa. Paikalla myös eduskunnan varapuhemies Mauri Pekkarinen. Tervetuloa!

Kunnallisjärjestön vuosikokouksen jälkeen Keuruun paikallisyhdistyksen vuosikokous.

Tervetuloa tutustumaan Keuruun Keskustan toimintaan ja vaikuttajiin sekä järjestö-aktiiveihin!
Tule sinäkin mukaan päättämään ja keskustelemaan meille kaikille yhteisistä asioista kanssamme. Yhteystiedot löytyy Keskusta Keuruulla - sivulta.

Olet tervetullut mukaan toimintaamme milloin vain! Keuruun kunnallisjärjestössä toimii mukava ja aktiivinen porukka kaikenikäisiä ja taustoiltaan eri ammateissa toimivia ja jo työuran taakseen jättäneitä ihmisiä, nuoria ja vähän varttuneempia mutta yhtä kaikki yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Nappaa rohkeasti hihasta kiinni ja tule juttelemaan kanssamme asiaa ja välillä vaikka asian vierestäkin!
Löydät yhteystietomme "KESKUSTA KEURUULLA" kohdan alta.

Uutisia

• UusiutuvaEnergiaTyöllistääKeskiSuomessa.jpg

Keski-Suomesta öljyn maakunta

9.3.2019

Uusiutuvien luonnonvarojen käyttäminen mahdollistaa Keski-Suomelle vahvoja tulevaisuudennäkymiä. Lähitulevaisuudessa voi koittaa aika, jolloin jokaisen auton tankkiin saa tankata keskisuomalaista biopolttoainetta. Keski-Suomesta voi tulla todellinen “öljyn maakunta.

• SatuKoskinen1.jpg

Suomessa on kilpailtava siitä, kuka on paras vanhustenhoidossa eikä siitä kuka on halvin

6.3.2019

”Kello mittaa aikaa tasaisella rauhallisella tahdilla. Kahvikupit on katettu pöytään ja pannumyssyn alta nousee hyvä pannukahvin tuoksu. On tultu Mummun ja Papan luona käymään. Mummu huomaa, että minulla on uusi villatakki ja kysyy, miten koulussa menee. Vaihdamme kuulumiset ja päästään kahvipöytään ja bostonkakun kimppuun. Ihan parasta. Kukaan ei leivo niin hyvää pullaa kuin Mummu. Eikä kukaan halaa niin kuin Mummu. Siihen haliin voisi jäädä olemaan. Se on niin lämmin.”

• Keski-Suomen keskustalaiset: Koulutusta ei saa keskittää

25.2.2019

Keski-Suomen Keskustan piirihallitus vaatii selkeitä tavoitteita aluepolitiikan saralle tulevalla vaalikaudella. Alueiden välillä on tällä hetkellä huomattavia eroja tulevaisuuden näkymien suhteen, kuten väestökehityksen ja työllisyyden osalta. Kehityssuunta on käännettävä valtion ja maakuntien yhteistyöllä. Avainasemassa tässä on koulutus.

• Ehdokas Paloniemi Aila Keskusta 99-98 vapaamuotoinen.jpg

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa

7.2.2019

Köyhyys voi kohdata kenet tahansa ja missä elämänvaiheessa tahansa. Köyhyyden kierre voi alkaa mitä moninaisimmista syistä.

• Hovila.jpg

Joko vanhustenhoito on kriisissä?

30.1.2019

Esperin tapaukset ovat nousseet voimakkaasti viime päivinä otsikoihin ja kuntien vastuuta lietsotaan. Terveydenhuollon ammattilaisena ja Tehyn valtuutettuna ihmettelen, että miksi nyt vasta kohistaan?