Uutiset ja tapahtumat

Keskusta K-S metso vihreä sivun yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Kinnula / Uutiset ja tapahtumat

Kinnulassa tapahtuu

TULOSSA:

NYT:

Myynnissä on jo jonkin aikaa ollut Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen logolla varustettuja brodeerattuja pikeepaitoja. Otathan yhteyttä Jaana Nykvist-Pekkariseen, jos olet kiinnostunut hankkimaan sellaisen itsellesi tai vaikkapa läheisellesi (jaanan.atelje(at)hotmail.com). Ostamalla paidan tuet samalla Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen toimintaa.

TAPAHTUNUTTA:

Paikallisyhdistys oli mukana Kinnulan ruokatori-tapahtumassa, joka järjestettiin 20.7.2019  Kinnuskeskuksen piha-alueella. Myynnissä oli mm. kahvia ja vohveleita.  Yleisö pääsi myös arvuuttelemaan viljasäkin painoa. Palkintoina oli mm. kuivakakkuja sekä  brodeeratut käsi- ja kylpypyyhe varustettuina Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen logolla.

Europarlamenttivaalit- varsinainen äänestyspäivä sunnuntai 26.5.2019.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen ylimääräinen yleinen kokous järjestettiin 5.5.2019 klo 12:00 kunnanviraston valtuustosalissa. Asiana luottamushenkilövalinnat.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen vuosikokous pidettiin 4.4.2019.

Ehdokastapaaminen torilla järjestettiin tiistaina 2.4.2019.  Mukana menossa olivat eduskuntavaaliehdokkaat Anne Kalmari, Petri Honkonen, Eino Nissinen ja Mauno Vanhala.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen 50-vuotistaivalta juhlittiin sunnuntaina 31.3.2019 alkaen jumalanpalveluksella Kinnulan kirkossa, josta siirryttiin jatkamaan juhlaa Kinnulan seurakuntakodille.

Kansanedustajaehdokas Eino Nissisen vaalitilaisuus Kinnulan Parlamentissa 8.2.2019.

Keskustan vaaliristeily Viking Gabriellalla 2.-3.2.2019

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistys

Kinnulan Keskustan uutisia

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen johtokunta kokoontui tiistaina, 2.7.2019. Kokouksessa päätettiin mm. osallistua Kinnulan ruokatori-tapahtumaan 20.7.2019 Kinnuskeskuksen piha-alueella.

********

Paikallisyhdistyksen ylimääräisessä yleisessä kokouksessa 5.5.2019 valittiin tehtävästään luopuneen puheenjohtaja Pauli Salonpään tilalle Manu Toikkanen. Samoin Mikko Hämäläisen luovuttua sihteerin tehtävästä hänen tilalleen valittiin Jaana Nykvist-Pekkarinen. Valitut aloittivat tehtävässään välittömästi.

*********

Lue Esko Pelkosen laatima historiikki Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen 50-vuotisjuhlaan- mene tämän sivun oikeassa yläreunassa olevia sivustolinkkejä klikkaamalla ensin "Keskusta Kinnulassa" ja sieltä "Paikallisyhdistykset".

*********

Huom! Keskuudessamme on ilmennyt pientä epätietoisuutta liittyen taannoisiin Keskustan tavara-arpajaisiin. Arvonta on suoritettu 4.12.2018 Keskustan Keski-Suomen piiritoimistolla, jossa on nähtävänä myös virallinen arvontapöytäkirja. Alla olevaa otsikkoa klikkaamalla pääset suoraan arvonnan voittajalistaukseen:

Keskustan Keski-Suomen piirin tavara-arpajaisten voittajat

------------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan py:n facebook-sivuilta löytyy myös päivityksiä sekä kuvia toiminnastamme:

https://www.facebook.com/groups/21965331806749 6/1437783646254451/notif_t=like&notif_id=1488105

-----------------------------------------------------------

Uusia jäseniä toivotaan keskustan toimintaan mukaan myös Kinnulassa. Jäsentietolomakkeita saa johtokunnan jäseniltä. Voit myös hakea Keskustan Kinnulan py:n jäsenyyttä suoraan täältä

-----------------------------------------------------------