TYÖTÄ ITSENÄISEN KOTIKUNNAN HYVÄKSI!

Kuhmoisten Keskusta!

Ehdokkaamme kuntavaaleissa:

7. Hattunen Leena, huoltamotyöntekijä
8. Hellstén Henna, toimistosihteeri
9. Hovila Janne, yrittäjä
10. Hypén Jorma, maatalouslomittaja
11. Jokinen Mira, toiminnanjohtaja, tradenomi
12. Korppila-Kauppinen Minna, tradenomi
13. Korvenranta Arja, kuntohoitaja
14. Lahti Arja, toiminnanohjaaja
15. Lindén Tuure, luokanopettaja, datanomi
16. Marttila Sanna, sairaanhoitaja
17. Mattila Veikko, yrittäjä, LKV
18. Pohjola Esa, maanviljelijä, ravivalmentaja
19. Saarinen Niina, yrittäjä
20. Sorvari Ari, kalastaja
21. Sumioinen Jarkko, maatalousyrittäjä

• SipilänTupailta23042020.jpg

Virtuaalitupailta kansanedustaja Juha Sipilän kanssa: Miten tästä eteenpäin yrittäjät?

2.4.2020

Korona koettelee. Terveyttä, palveluita ja taloutta. Moni yrittäjä on joutunut lomauttamaan työntekijänsä ja omakin elanto on vaakalaudalla. Miten selvitä tästä kaikesta? Miten saada talous jälleen tasapainoon?

• Virtuaalitupailta.jpg

Kansanedustajiemme virtuaalitupailta ti 31.3.

25.3.2020

Kaveria ei jätetä vaikeinakaan aikoina yksin! Jos seinät alkavat ahdistaa ja kaipaat omaan poliittiseen kuplaasi säpinää tai haluat laajentaa maailmankuvaasi, päästä kansanedustajamme kotiisi tiistaina 31.3.klo 18! Puhutaan politiikkaa!

• Samat sosiaali- ja terveyspalvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta

23.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri haluaa, että SOTE- uudistus turvaa samat sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut kaikille kansalaisille asuinpaikasta riippumatta.

• koronavirus-uutiskuva.jpg

Koronaviruspandemian vaikutukset piirin ja piiritoimiston toimintaan

13.3.2020

Keskustan Keski-Suomen piiri keskeyttää toistaiseksi tilaisuuksien järjestämisen koronaviruksen vuoksi. Keskeytys koskee yleisötilaisuuksia sekä puolueen sisäisiä tilaisuuksia. Pääsiäisen jälkeen tarkastelemme tilannetta uudelleen. Piiritoimistomme henkilökunta siirtyy etätyöhön ja piiritoimisto on suljettu toistaiseksi. Työntekijöihin saa yhteyden normaalisti puhelimitse ja sähköpostilla. Kokoukset hoidetaan sähköisesti. Muut tapaamiset erillisen sopimuksen mukaan. Suosittelemme kaikille jäsenillemme seuraamaan terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeita: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19 ja toimimaan ohjeistusten mukaisesti.

• Keski-Suomi liikennebiokaasun pioneeriksi

22.2.2020

Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä liikenteen päästöihin tulee kiinnittää enemmän huomiota vaikeuttamatta kuitenkaan ihmisten liikkumista. Julkisen liikenteen huono maantieteellinen saatavuus tai sähköautot eivät ole pitkien taipaleiden ihmisille tehokkain eivätkä edes taloudellisin vaihtoehto.