Tervetuloa Keskustan Toivakan sivuille!

Toivakan iskulause- Toivakka kasvaa kanssasi- kuvaa hyvin kaunista ja kehittyvää kuntaamme.

Tule mukaan!

Kunnassamme toimii kunnallisjärjestön lisäksi paikallisyhdistykset ja Keskustanaisten osasto. Ota rohkeasti yhteyttä lähimpään paikallisyhdistykseen ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin.

Uutisia

• Keskusta Politiikka- ja toimintapäivät Jyväskylä 2018 yleisötilaisuudet.jpg

Keskustan politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. ja oheistapahtumia Jyväskylässä!

20.9.2018

Keskusta näkyy ja kuuluu tulevana viikonloppuna Jyväskylässä! Tervetuloa lukuisiin tapahtumiin ympäri kaupunkia. Puolen päivän aikaan tapahtuu Jyväskylän kävelykadulla, Kauppakeskus Sepässä sekä Mäki Matin perhepuistossa. Koko päivän Keskusta näkyy Jyväskylän paviljongissa, sekä yläkerran kokoustiloissa että alakerrassa Wemmi-syysmarkkinoilla jossa Keskustan Keski-Suomen piiri jakaa Keskusta ämpäreitä ensimmäiselle 200:lle per päivä.

• Leivät_Annen_tiedote_30082018.png

Keskusta toimi jälleen suomalaisen ruuantuotannon hyväksi

30.8.2018

Keskusta on sitoutunut tekemään työtä sen eteen, että suomalaisia viljelijöitä autetaan monin tavoin. Suomalaisen maatalouden kannattavuus on jatkunut heikkona jo pitkään. Nyt takana on kaksi katokesää, sade aiheutti ongelmia 2017 ja ennusteiden perusteella 2018 viljasadosta on tulossa kuivuuden vuoksi 2000-luvun pienin. Hallitus on nyt päättänyt mittavista toimista suomalaisen ruuantuotannon turvaamiseksi. Kaikille osapuolille on tärkeää, että tuotteiden markkinat ovat reilut ja tuottaja saa tuotteistaan oikeudenmukaisen osuuden!

• RisteilytunnelmaaB250818.jpg

Keskustalaiset haluavat Mauri Pekkarisen ehdolle eurovaaleihin ja nimesivät lisää ehdokkaita eduskunta- ja maakuntavaaliin

26.8.2018

Keskustan Keski-Suomen piirihallitus on pyytänyt varapuhemies, kansanedustaja Mauri Pekkarista asettumaan ehdolle ensi kevään Euroopan parlamentin jäsenten vaaliin. Piriihallituksen kokous nimesi myös kaksi uutta kansanedustajaehdokasta keväällä 2019 käytävään eduskuntavaaliin sekä 5 uutta ehdokasta maakuntavaaliin.

• Keskustan politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. Jyväskylän Paviljongissa!

23.8.2018

Keskustan Politiikka- ja toimintapäivät 22.-23.9. kokoaa jälleen keskustalaisia luottamushenkilöitä, järjestöaktiiveja sekä politiikan penkkiurheilijoita koolle tällä kertaa Jyväskylän tapahtumakeskus Paviljonkiin. Tapahtuma on avoin kaikille keskustalaisille olet sitten vasta-alkaja tai pitkänlinjan maakuntasatraappi.

• Yrittäjät ja palkansaajat kaipaavat vakaata veropolitiikkaa

31.5.2018

Keskusta haluaa parantaa erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä myös tulevaisuudessa. Yrittäjien taseen on oltava kunnossa, jotta yrittäjät voivat investoida ja työllistää. Tämä ei Keskustan Keski-Suomen piirin mielestä toteudu omistamisen verotusta kiristämällä, vaan pitämällä työn verotus aisoissa ja innostamalla yrittämiseen.