Kymenlaakson Keskusta

Suomen arvoisia tekoja logo pienehkö.png

TERVETULOA KÄYMÄÄN

Piiritoimisto2013.jpg
Kauppakeskus Hansa  2 krs. Keskikatu 4, 45100 KOUVOLA

Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan Kymenlaakson tulevaisuuteen!
Keskustalla on toimintaa kaikissa Kymenlaakson kunnissa. Olet lämpimästi tervetullut sivuillemme ja halutessasi mukaan toimintaamme.
Tutustu meihin paremmin alla olevista linkeistä, tai voi ottaa yhteyttä sähköpostitse kymenlaakso(at)keskusta.fi.

Keskustan valtuutetut Kymenlaaksossa

Keskusta viestii

• Pori Kalli nettiiin.jpg

Eeva Kalli: Perhevapaauudistuksen tuettava joustavasti perheiden arkea

17.1.2020

Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli kiirehtii perhevapaiden uudistamista. Työn ja perheen yhteensovittaminen on Kallin mukaan tärkeimpiä ratkaistavia asioita nykyistä lapsi- ja perhemyönteisemmän Suomen rakentamisessa.

• perhekahvila uutiskuva.jpg

Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila avautuu Porissa

13.1.2020

Keskustan ensimmäinen pop up -perhekahvila järjestetään Porissa perjantaina 17.1.2020. Keskustan tavoite on tehdä Suomesta lapsi- ja perhemyönteisempi maa. Parannettavaa on perheiden toimeentulossa, arjessa jaksamisessa, työn ja perheen yhteensovittamisessa sekä yhteiskunnan asenteissa ja arvostuksissa.

• Katri_Kulmuni_K-studio-1.jpg

Katri Kulmuni sadan päivän ohjelman äärellä: Tehtäväni on uudistaa Keskusta!

10.1.2020

Keskustan puheenjohtaja Katri Kulmuni muistutti aamulla, että hän panee itsensä täysillä likoon, jotta suomalaisten luottamus Keskustaan palautuu.

• Karna_Mikko_2019v.jpg

Mikko Kärnä: Tulossa radikaali kuntavaaliohjelma!

8.1.2020

Keskustan uusi kunta- ja aluetyöryhmä piti tänään ensimmäisen kokouksensa ja aloitti työnsä laatiakseen esityksen keskustan kuntavaaliohjelmaksi. Ohjelmasta tulee radikaali, lupaa työryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Kärnä.

• Savola_Mikko_2019v.jpg

Mikko Savola: Keskustan tahtotila on auttaa lapsia

17.12.2019

Keskustan kansanedustaja Mikko Savola muistutti al hol-välikysymyskeskustelussa, että Keskustan ensisijainen tavoite on auttaa leirille ilman omaa syytään joutuneita lapsia. Tämä tahtotila on vahvasti linjassa myös Keskustan periaateohjelman kanssa.

Uutisia