Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 5.jpg

pe-su 2.-4.8. Keskusta mukana Lahden kuninkuusraveissa omalla osastolla

pe-la 9.-10.8. Keskustan teltta Anianpellon markkinat Vääksyssä,

su. 11.8. Keskusta mukana Orimattilan elomarkkinoilla

to. 15.8. klo 18.00 Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti Lahdessa mieskuoron tilassa, Hämeenkatu 21 (sisäpihalta sisälle). Kahvitarjoilu klo 17.30 alkaen. Mukana ehdokkaat Antti Kaikkonen ja Katri Kulmuni sekä juontajana puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

ke. 21.8. klo 18.00 alkaen Kärkölän Keskustan saunailta Kalliopirtillä, Kalliopirtintie 21. Ohjelmassa saunomista, kahvittelua, makkaranpaistoa sekä arpajaiset. Tervetuloa kaikki Keskustan toiminnasta kiinnostuneet.

ke. 21.8. Kaikille yhteinen Orimattilan Salusilta illanvietto klo 17-21 Salusjärven leirikeskuksella, Salusjärventie 110. Rantasauna lämmin klo 17-18. Paikalla Keskustan valtuutettuja ja kansanedustaja Hilkka Kemppi. Ohjelmassa saunaa, uimista, kahvittelua ja keskustelua. Lapsille puuhaa pihalla. Kaikki tervetulleita.

to. 22.8. klo 16.00 alkaen Hollolan Keskustan kesätapahtuma Paimelan koulun lähellä, Paimelantie 524. Sauna (pyyhe ja uintikamppeet mukaan), syötävää voi tuoda mukana jotain, mutta kunnallisjärjestö tarjoaa letut, makkarat ja kahvit. Tervetuloa.

pe. 23.8. piirihallituksen kokous

la. 24.8. klo 9-13 Keskusta mukana Hollolan markkinoilla torilla.

ti. 27.8. klo 18.00 Hollolan Maakansan paikallisyhdistyksen vuosikokous, Hollolan Matkakeidas, kulmakabinetti, Hopeakalliontie 2. Käsitellään sääntöjen vuosikokoukselle määräämät asiat, puoluekokousasioita sekä yhdistyksen sääntömuutos. Omakustanteinen kahvio. Arpajaiset.

Syyskuu

la. 7.9. Keskustan ylimääräinen puoluekokous Kouvolassa. Piiri järjestää yhteiskuljetuksen kokoukseen.  Mukaan pääsee ainakin Sysmästä, Hartolasta, Heinolasta, Asikkalasta ja Lahdesta sekä matkan varrelta. Edestakaisen matkan hinta 25 €. Ilmoittautuminen yhteiskuljetukseen piiritoimistolle paijat-hame@keskusta.fi tai puh. 0400 930 483.
Lisätietoa kokouksesta: https://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Ylimaarainen-puoluekokous

su. 8.9. Keskusta mukana Nastolan markkinoilla Rakokiven urheilukeskuksen parkkipaikall

ke. 25.9. klo 17.30 alkaen Keskustan järjestöilta Heinolan valtuustotalolla. Illan aiheina tulevat kuntavaalit, Keskustan näkyminen ja tiedottaminen sekä Keskustan ajankohtaiset kuulumiset. Mukana illassa Keskustan varapuheenjohtaja Juha Rehula sekä puoluetoimistolta viestinnän poliittinen suunnittelija Matias Ollila. Tule mukaan suunnittelemaan ja kuuntelemaan Keskustan toimintaa.

Lokakuu

ke. 3.10. Keskustan teltta Lahden markkinoilla. Tule mukaan teltalle talkoolaiseksi tai muuten käymään kahvilla ja juttelemassa.

Marraskuu

la. 16.11. Keskustan Päijät-Hämeen piirin syyskokous Hollolassa.