Keskustan Peräpohjolan piiri

Lippumarssi.jpg

Tervetuloa!

Tervetuloa Peräpohjolan piirin sivuille. Näiltä sivuilta löydät mm. piirin hallinon ja piirin alueella toimivien  keskustalaisten kunnallisjärjestöjen ja kansanedustajien yhteystietoja. Sivuilta löytyy myös piirin ja sen eri toimikuntien tekemiä kannanottoja ja julkilausumia.

Jäsenmaksumme on 20 euroa vuodessa. Sillä pääsee mukaan puolueen päätöksentekoon, saa piiristä tiedotteita sekä 6 kertaa vuodessa ilmestyvän puolueen jäsenlehti Sentterin. Suomenmaa-lehden viikkotilauksen saat myös jäsenetuhintaan 84e/vuosi (norm. 151e).

Jäseneksi voit liittyä tästä linkistä.

Tilaa Suomenmaa tästä linkistä.

Piiritiedotteet
Puolue viestii
  • AnttiKaikkonen2.jpg

Kaikkonen: Tiedustelulait eivät ole politikoinnin paikka

17.8.2018

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen vetoaa SDP:hen ja muuhun oppositioon, että tiedustelulait pystytään käsittelemään ja hyväksymään eduskunnassa kiireellisinä alkavan syysistuntokauden aikana.

• Sipilä-03-2017-uutiskuva.jpg

Sipilä: Yrittäjän perheenjäsenen työttömyysturva kuntoon

14.8.2018

Yrittäjän ei-omistavan perheenjäsenen työttömyysturva tulee hoitaa kuntoon. Pääministeri Juha Sipilä puhui aiheesta tiistaina Lappeenrannan Yrittäjien järjestämässä keskustelutilaisuudessa.

• Keskusta logo kev cmyk.png

Keskusta: Koko Suomen voimavarat käyttöön - Itä-Suomelle kasvuohjelma

14.8.2018

Rajakunnat tarvitsevat toimintansa tueksi rajakuntafoorumin. Monet rajakunnat toimivat ja tekevät yhteistyötä yksin ilman tukea ja ohjeistusta. Rajakunnille tulee perustaa oma foorumi jakamaan ja kehittämään yhteistyön tueksi käytänteitä. Rajafoorumin koollekutsujana toimii kunta -ja uudistusministeri Anu Vehviläinen. Keskustan kannanotto julkaistiin tänään Imatralla.

• AnttiKaikkonen2.jpg

Kaikkonen: Ikäsyrjinnän on loputtava!

14.8.2018

Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtajan Antti Kaikkosen mukaan hallituksen elokuun lopun budjettiriihessä on haettava uusia ratkaisuja työttömyyden ”kovan ytimen” murtamiseen.

• Syysmetsa.jpg

Pääministeri Sipilä: Jokaiselle oikeus lähiluontoon!

11.8.2018

Keskustan puheenjohtaja, pääministeri Juha Sipilän mukaan ympäristöpolitiikan tärkein tavoite on turvata luonnon monimuotoisuus tuleville sukupolville. Keskustan pyörät pyörimään -tapahtumassa mukana ollut Sipilä korosti luonnossa liikkumisen merkitystä terveydelle.