Keskusta Kangasalla

Keskusta.fi / Pirkanmaa / Suomeksi / Kunnat / Kangasala / Keskusta Kangasalla

Keskusta Kangasalla

Keskustan toimintaa Kangasalla koordinoi Keskustan Kangasalan Kunnallisjärjestö ry.

Sen tehtävänä on valita edustajat kunnallisiin luottamustehtäviin yhdessä valtuustoryhmän kansssa. Kunnallisjärjestön johtokunta seuraa aktiivisesti kunnallispolitiikka ja kokoontuu yhdessä valtuustoryhmän kanssa linjaamaan keskustalaisia kannanottoja noin kerran kuukaudessa. Kokouksissa on usein mukana myös eri lautakuntien keskustalaisia jäseniä. Kunnallisjärjestö hoitaa kunnallisvaalikampanjat sekä osallistuu muiden vaalien paikalliseen kampanjointiin (esim. eduskuntavaalit, europarlamenttivaalit, presidentinvaalit ja kirkollisvaalit). Kunnallisjärjestöllä ja paikallisosastoilla on edustajat Pirkanmaan piirin yleisissä kokouksissa ja puoluekokouksissa. Kunnallisjärjestö pitää yllä puolueen jäsenrekisteriä omien paikallisyhdistystensä puolesta. Kangasalla toimii muitakin keskustaorganisaation osia; neljä toimivaa paikallisyhdistystä (Kangasala, Kuhmalahti, Raudanmaa ja Sahalahti), sekä keskustanaisten osasto. Keskustalaiset tapahtumat järjestetään eri yhdistysten yhteistyönä.

Kunnallisjärjestön rekisteriseloste:

Keskustan Kalan kunnallisj rekisteriseloste.pdf

Kunnallisjärjestön säännöt,

hyväksytty vuosikokouksessa 26.4.2019 :

Kangasalan Keskustan kunnallisjärjestön säännöt 2019.pdf

KUNNALLISJÄRJESTÖN HALLITUS 2020