Kuntapäättäjät

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Pohjois-Karjala / Suomeksi / Kunnat / Liperi / Kuntapäättäjät

Kuntapäättäjät

clover.gif Keskusta on Liperin kunnanvaltuuston suurin ryhmä, Kunnanvaltuuston 35 valtuutetusta on 12 keskustalaisia, ja valtuuston puheenjohtajana toimii  Eero Reijonen.

clover.gif Kunnanhallituksen 9 jäsenestä keskustalaisia on 3, ja hallituksen puheenjohtajana toimii Mira Karjalainen.

clover.gif Myös lautakunnissa, joita Liperissä on 6 kappaletta, on Keskustalla vahva edustus: Hyvinvointilautakunnan puheenjohtajana toimii Pauli Hakulinen, elinympäristölautakunnan varapuheenjohtajana Kirsi Koppinen       samalla hän toimii lupajaoksen puheenjohtajana, maaseutulautakunnan puheenjohtajana Esa Hiltunen, tarkastuslautakunnan jäsenenä toimii Kosti Parviainen ja keskusvaalilautakunnan varapuheenjohtajana Pirkko Mutanen.

clover.gif Maakunnallisissa edustuksissa keskustalaisia on mukana seutuvaltuustossa, koulutuskuntayhtymän valtuustossa, maakuntaliiton edustajainkokouksessa ja sairaanhoitopiirin valtuustossa.