Tervetuloa Utajärven Keskustan kuntahdistyksen sivuille

Piirin kenttäkierros Utajärvellä 27.3. - PERUUTETTU

Päivitys 14.3.2020: Kaikki poliittiset tilaisuudet peruutetaan ensivaiheessa pääsiäisen yli varotoimenpiteenä koronavirusepidemian vuoksi.

Utajärvellä pidetään Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin kenttäkierros pe 27.3.2020 klo 18 Utajärven kunnan tiloissa Roomari -salissa (Vanhatie 29, entinen S-market). Tapahtuma on tarkoitettu kuntayhdistyksen/kunnallisjärjestön/paikallisyhdistyksien hallituksien jäsenille ja kunnan luottamushenkilöille sekä Keskustan jäsenet saavat tulla mukaan.

Illan aikana käydään läpi:

- "Keskusta 2030" uudistusohjelmaa

- Yhteenveto eteenpäin katsomisesta "Ilman Keskustaa ja Golf-virtaa ei pohjoisessa olisi elämää"

- Kuntavaaleja

- Yleiset poliittiset ja järjestölliset näkymät

Paikalle tulee Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin vpj. Marjut Lehtonen sekä muhoslaiset ja vaalalaiset keskustaväki. Kahvitarjoilun järjestää Keskustan Utajärven kuntayhdistys. Tapahtuma kestää n. 2 tuntia. Tervetuloa!

Pyydetään ilmoittautumaan kahvitusta varten (ilmoita myös mahdollinen erikoisruokavalio) ti 24.3. mennessä Maija Paavolalle sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Kuntayhdistyksen vuosikokous

Suomi on poikkeusoloissa koronavirustilanteen vuoksi. Vuosikokous pidetään, kun se on terveydelle turvallista.

Kuntavaalit 2021

Kuntavaalit pidetään huhtikuussa v. 2021. Oletko SINÄ halukas olla mukana vaikuttamassa ja päättämässä Utajärven kunnan asioista? Lähde mukaan Keskustan kuntavaaliehdokkaaksi. Ota yhteyttä vaalipäällikköön, jonka yhteystiedot löytyvät täältä.

Eurovaali tulokset 2019

Eduskuntavaali tulokset 2019