Tervetuloa Utajärven Keskustan paikallisyhdistyksen sivuille

Eduskuntavaalit 2019

Ennakkoäänestys kotimaassa 3.-9.4.2019 ja ulkomailla 3.-6.4.2019

Vaalipäivä 14.4.2019.

Keskustan Pohjois-Pohjanmaan kansanedustajaehdokkaat ovat:

Sipilä Juha, Kempele

Kinnunen Mikko, Reisjärvi

Rantakangas Antti Haapavesi,

Pylväs Juha, Ylivieska

Mattila Hanna-Leena, Raahe

Niinikoski Eija-Riitta, Nivala

Parviainen Ulla, Kuusamo

Aittakumpu Pekka, Oulu

Ylitalo Jussi, Tyrnävä

Riekki Vesa, Pudasjärvi

Lehtonen Marjut, Oululainen

Nikula Lauri, Oulu

Kisner Susanna, Oulu

Patana Tuija, Oulu

Moilanen Riikka, Oulu

Suomenmaan lehti on esitellyt Keskustan kansanedustajaehdokkaat 11.1.2019 lehdessä

Lisää voit lukea vaalit.fi/eduskuntavaalit

Eduskuntavaali yleisötilaisuus Rokualla 22.2.2019

Tervetuloa eduskuntavaali yleisötapahtumaan pe 22.2. Rokua Health & Spahan (Kuntoraitti 2, Utajärvi). Tapahtumassa esitellään kansaedustajaehdokkaat ja annetaan yleisölle mahdollisuus esittää kysymyksiä. Paikan päälle tulossa keskustan kansanedustajaehdokkaat Pekka Aittakumpu, Mikko Kinnunen, Marjut Lehtonen, Hanna-Leena Mattila, Riikka Moilanen,  Eija-Riitta Niinikoski, Ulla Parviainen, Tuija Patana, Juha Pylväs, Antti Rantakangas, Vesa Riekki ja Jussi Ylitalo.

Yleisötilaisuus alkaa klo 19 auditoriossa. Kahvitus ennakkoilmoittautujille klo 18:30 ravintolassa. Kahvitusta varten pyydetään osallistujien ilmoittautumaan erikoisruokavalioineen ke 13.2. mennessä Maija Paavolalle paavola.maija(at)gmail.com tai puh. 044-2940 753. Yleisötapahtuma on kaikille avoin! Ota ystäväsi mukaan!

Mikäli tarvitset majoitusta, niin voit itse varata Rokua Health & Spasta majoituksen pe-la 22.-23.2., jonka hinta on standard 2 hh 67 eur/hlö/vrk aamiaisella tai standard 1 hh 108 eur/hlö/vrk aamiaisella. Majoitutilaa on enää hyvin rajoitetusti, joten varaukset tee pikaisesti rokua.com

Eduskuntavaalitapahtuma Rokualla 2019 mainos.pdf

Piirin järjestöpäivät Rokualla 23.-24.2.2019

Keskustan P-P piiri järjestää järjestöpäivät la-su 23.-24.2. Rokua Healht & Spassa. Kaikille avoimen viikonlopun aikana on luvassa eduskuntavaalien lisäksi paljon ajankohtaista järjestöllistä asiaa. Tule oppimaan uutta ja tapaamaan puoluesihteerimme Riikka Pirkkalaisen, kansanedustajia, kansanedustajaehdokkaita ja muita Keskusta aktiiveja. Keskustan Utajärven jäsenet pääsevät ilmaiseksi lauantai ja/tai sunnuntai päiväkävijänä! Ohjelman aikataulun ja hinnat löydät ilmoittautumislinkistä. Keskustan Utajärven jäsenet pyydetään ilmoittautumaan Maija Paavolalle paavola.maija(at)gmail.com/puh. 044-2940 753 ja tästä linkistä

Europarlamenttivaalit 2019

Ennakkoäänestys kotimaassa 15.-21.5.2019 ja ulkomailla 15.-18.5.2019

Vaalipäivä 26.5.2019.

Euroopan parlamentti vaaleihin Pohjois-Pohjanmaan Keskustan ehdokkaana on MEP Mirja Vehkaperä Oulusta.

Seurakuntavaali tulokset 2018

Kuntavaali tulokset 2017