Pohjois-Pohjanmaan Keskusta

Keskusta fbook Suomi kuntoon juliste.jpg

Tervetuloa

Tervetuloa Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin sivuille. Täältä löydät tietoa Keskustan toiminnasta Pohjois-Pohjanmaalla sekä luottamushenkilöiden yhteystietoja. Oulussa sijaitseva piiritoimisto palvelee Keskustan jäseniä ja kaikkia Keskustasta kiinnostuneita. Piiritoimiston yhteystiedot löytyvät näiltä sivuilta.

Keskusta on Pohjois-Pohjanmaan maakunnan  suurin ja vaikutusvaltaisin poliittinen voima.

Keskustalla on Pohjois-Pohjanmaalta seitsemän kansanedustajaa ja Oulun vaalipiirissä yhdeksän vaalipiirin 18 kansanedustajasta. Lisäksi Pohjois-Pohjanmaalta on Euroopan parlamentissa meppi Hannu Takkula.

Keskustan saama vahva kannatus osoittaa, että pohjois-pohjalaiset kokevat Keskustan ajavan itselleen tärkeitä asioita ihmisläheisellä tavalla.

Keskustan toiminnasta Pohjois-Pohjanmaalla vastaa Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piiri, jonka toimialue on Pohjois-Pohjanmaan maakunta. Alueella on 30 kuntaa ja niistä jokaisessa Keskustalla on aktiivista toimintaa.

Kun haluat tulla mukaan rakentamaan tasa-arvoisempaa ja oikeudenmukaisempaa Suomea ja entistä parempaa Pohjois-Pohjanmaata, ota yhteyttä oman kuntasi keskustalaisiin tai piiritoimistoon!

Ota rohkeasti yhteyttä!