Henkilön Keiteleen Keskusta ry kuva.

Tervetuloa Keiteleen Keskustan sivuille

Sivuiltamme löydät tietoa Keskustan toiminnasta Keiteleen kunnan alueella.
Täältä löydät myös Keiteleen keskustalaiset kuntapäättäjät ja luottamushenkilöt yhteystietoineen sekä tietoa tapahtumista.

Tule mukaan

Olet tervetullut tutustumaan toimintaamme!
Soita, lähetä sähköpostia tai nykäise hihasta!

Keiteleen Keskusta ry:n puheenjohtaja:
Antti Paananen   antti.paananen83@wippies.fi  puh. 0400278275

Varapuheeenjohtaja:

Markku Paananen

Keiteleen Keskusta ry:n ulkopuolinen sihteeri:
Ella keränen

Syyskokouksen kannanotto:

Lähipalveluja ei tule keskittää

Keiteleen Keskustan paikallisosaston syyskokouksessa käytiin vilkas keskustelu sote-uudistuksesta ja tulevaisuuden kunnan tehtävistä. Kokouksen kannanotossa todetaan, että uudistusten vaikutuksia odotetaan luottavaisina ja että eduskunnan opposition ei pitäisi turhaan lietsoa hämmennystä kansalaisten keskuuteen. Sote-uudistuksen tavoitteena tulee olla erityistä asiantuntijuutta edellyttävien palvelujen keskittäminen maakunnallisesti ja ihmisten arkea lähellä olevien hyvinvointipalveluiden vaivaton saatavuus lähipalveluina.

Ennaltaehkäisevä toiminta, terveyskeskuspalvelut, lasten päivähoito ja peruskoulu ovat lähipalveluita, joita ei tule kohtuuttomasti keskittää. Inhimillisesti toimivin ja taloudellisestikin hyvä lopputulos saadaan tuomalla palvelut ja henkilöstö lähelle asiakkaita. Asiakkaiden turha juoksuttaminen lisää kokonaiskustannuksia ja aiheuttaa alueellista eriarvoisuutta.

Keiteleen Keskustan puheenjohtajana jatkaa Antti Paananen, varapuheenjohtajana Markku Paananen ja järjestön ulkopuolisena sihteerinä Ella Keränen. Hallitukseen valittiin lisäksi Eija Liimatainen, Marko Metso, Kaisa Raatikainen ja Anna-Liisa Tuhkanen.

Uutisia voit lukea Keiteleen Keskustan facebook-sivuilta: