meidan_keskusta1.jpg

Tervetuloa

Kiuruveden Keskustan kunnallisjärjestön sivuille!

Keskusta jatkaa Kiuruvedellä edelleen rakentavaa ja yhteistyökykyistä päätöksentekoa valtuustossa, jossa on 17 kiuruvetistä keskustalaista kuntapäättäjää.  Valtuutetut ja muut luottamushenkilöt ovat sitoutuneet äänestäjien kannatuksella toimimaan edelleenkin vastuullisesti itsenäisen kotikaupungin parhaaksi.

Kiuruveden Keskustan kunnallisjärjestö tahtoo tuoda kunnallisen päätöksenteon mahdollisimman lähelle kuntalaisia. Tämän mahdollistaa avoimuus asioiden valmistelussa ja päätöksenteossa sekä tiivis yhteistyö kuntalaisten kanssa. Viihtyisän ja toimivan asuinympäristön tärkein tekijä ovat kuntalaiset, jotka ovat aktiivisesti mukana niin poliittisessa päätöksenteossa kuin muussakin yhteiskunnallisessa toiminnassa. Keskusta haluaa kannustaa niin puolueaktiiveja kuin rivikansalaisia mukaan toimimaan yhteisen hyvän puolesta! Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan reippaaseen joukkoomme!

Enemmän kuvia ja tietoa tapahtumista löydät Kiuruveden keskustan Facebook-sivuilta.

www.facebook.com/KiuruvedenKeskusta

Kuntavaalit 2021

Ehdokashankinta on alkanut, ja syyskokouksessa kirjoitettiin huimat kahdeksan suostumuslomaketta! Jos olet kiinnostunut ehdokkuudesta, ota meihin rohkeasti yhteyttä. Otamme mielellämme uusia kasvoja mukaan reippaaseen joukkoomme. :)

Kuntavaaleihin liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä puheenjohtajiin, sihteeriin tai Mira Kokkoseen (mira.kokkonen(a)kiuruvesi.fi tai 0503050656)

Tule mukaan

Tule mukaan vaikuttamaan ja toimimaan oman kuntasi hyväksi. Ota reilusti yhteyttä puheenjohtajaan tai sihteeriin. Päätöksenteko tarvitsee vastuunkantajia!

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Tapani Pennanen

pennanen.tapani@gmail.com

Varapuheenjohtaja