Puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen vierailu Sonkajärvellä la 21.3.2020 on peruttu koronaviruksen tartuntavaaran vuoksi.

Eero Kurtelius jatkaa kunnallisjärjestön puheenjohtajana

Keskustan Sonkajärven kunnallisjärjestön syyskokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja tehtiin henkilövalinnat vuodelle 2020.

Puheenjohtajana jatkaa Eero Kurtelius ja varapuheenjohtajana Helena Kainulainen. Sihteerinä toimii Seppo Kainulainen.

Hallituksen muiksi jäseniksi valittiin Mikko Mustonen, Risto Vatanen, Tarja Pirkkalainen, Asko Huttunen, Eero Timonen, Merja Tuovinen, Eero Raatikainen, Markku Suokonautio, Riitta Tommila ja Venla Koistinen.

Piirin kokousedustajaksi valittiin Eero Kurtelius ja varaedustajaksi Merja Tuovinen.

Viestintävastaavaksi valittiin Merja Tuovinen, vaalipäälliköksi Eero Kurtelius, jäsenvastaavaksi ja taloudenhoitajaksi Seppo Kainulainen.

Kokouksessa suunniteltiin myös tulevaa toimintaa. Tulevana vuonna ei ole vaaleja, mutta vuoden 2021 kuntavaaliehdokkaiden haku aloitetaan heti. Maaliskuussa järjestetään yleisötapahtuma, jossa on mukana Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen. Kesällä Eukonkantotapahtumassa kunnallisjärjestöllä on markkinapaikka.

____________________________________________________

.

_______________________________________________________________________________

.