Tapahtumakalenteri

• Malmi 2.jpg

Petri Honkonen: Malmin paalutus uhkaa Suomen ilmastotavoitteita

18.2.2020

Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen ihmettelee kovin sitä, että Helsinki on valmis Malmin lentokentän paalutukseen, vaikka hanke todistettavasti aiheuttaa valtaisat hiilidioksidipäästöt. Ympäristöllisesti kestävä kaupunkikehitys ollaan täysin unohtamassa.

• Unknown-3.jpeg

Ministeri Lintilä: Alueiden Suomi tarvitsee myös maahanmuuttajayrittäjiä

17.2.2020

Elinkeinoministeri Mika Lintilä peräänkuuluttaa määrätietoisia toimia maahanmuuttajayrittäjyyden hyväksi. Lintilä tapasi maanantaina maahanmuuttajayrittäjiä Helsingin uudessa kauppakeskuksessa Triplassa.

• Keskelta-kovaa_jarviradio mainos.jpg

Keskusta alkaa kuulua Järviradiossa

13.2.2020

Puolueen Keskeltä & kovaa -podcastin radioinnit alkavat 15. helmikuuta. Keskustelussa suomalainen metsäosaaminen. Vieraina kansanedustaja Hanna Huttunen ja 4H-liiton toimitusjohtaja Tomi Alakoski.

• Mattila_Hanna-Leena_2019v.jpg

Hanna-Leena Mattila: Toisen asteen lähikoulu olisi käänteentekevää

13.2.2020

Peruskoulun päättymisen jälkeinen aika on monelle nuorelle sarana-aikaa. Usein nuoret tarvitsevat vielä mahdollisuuden tulevaisuuden suunnitelmien kypsyttelyyn kotikulmilla, toteaa Keskustan ek-ryhmän varapuheenjohtaja Hanna-Leena Mattila.

• lumisade-omakotialue.jpg

Antti Kurvinen: Kuntapalvelujen turvaaminen kehysriihen kärkeen

12.2.2020

Kuntatalouden tilanne on huolestuttavasti heikentynyt. Äskettäin julkaistut ennakkotiedot kuntien ja kaupunkien viime vuoden tilinpäätöksistä osoittavat tilanteen kärjistyvän. Käytännössä kaikki manner-Suomen kunnat ja kaupungit - Helsinkiä lukuun ottamatta - ovat ajautumassa entistä syvempiin taloudellisiin ongelmiin. Kyse ei siis ole vain pienten kuntien ahdingosta.