Keskustan Vihdin kunnallisjärjestön Otakantaa-hankkeet

Keskustan Vihdin kunnallisjärjestö on aktiivinen avoimen demokratian edistäjä.

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 7.jpg
Keskusta.fi / Uusimaa / Suomeksi / Kunnat / Vihti / Otakantaa-hankkeet

Otakantaa-hankkeet

Päätimme rohkeasti ottaa käyttöön avoimen demokratian työvälineet osallistaaksemme ja ottauttaaksemme kuntalaisemme.

Uskomme, että näin digitalisoiduilla palveluilla voimme tavoittaa paremmin ja pitää huolta, että kaikki voivat osallistua päätöksentekoon ajasta ja paikasta riippumatta.

Keskustan Vihdin kunnallisjärjestö Otakantaa.fi palvelussa

Otakantaa-hanke
tiivistelmä
 hashtag some palveluissa
 aloituspvm  lopetuspvm
 https://www.otakantaa.fi/fi/hankkeet/422/  Vihdin strateginen yleiskaava on edennyt vaiheeseen Kh 25.11.2019 § 192 ja tarkoitus on tehostaa kaavaehdotuksen muistutusten keruuta ja ohjata kaavaehdotukseen liittyvä keskustelu suljetuista some ja sähköpostijärjestelmistä avoimen demokratian otakantaa-hankkeeksi. Hankkeen ylläpitäjät toimittavat hankkeen kaikki tiedot 16.1.2020 mennessä kunnanhallitukselle. Hanke edellyttää rekisteröitynyttä käyttäjää trollaamisen estämiseksi. https://www.vihti.fi/visy
 #vihdin_strat_kaava  27.12.2019  16.1.2020
 https://www.otakantaa.fi/fi/hankkeet/424/  2020 on Länsi-Uudenmaan seutuliikennelippu muuttunut Vihdissä niin, että koulumatkalaisilla matka saattaa katketa tai osa julkisen liikenteen vuoroista ei kuulu lipun piiriin.
Käytännössä siis kouluun, töihin ja takaisin ei pääse.

Mitä mieltä olet - ota kantaa!
#vihdin_seutuliikenne_kuntoon   08.01.2020 08.02.2020