Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Kemiönsaari / Uutiset ja tapahtumat

Seu

Tavataan

Uutisia

V-S Keskustan piirihallitus 2015

WP_20141115_008.jpg 15.11.2014 Puheenjohtajana jatkaa Jani Kurvinen

Lukiot ja ammattikoulut tulee säilyttää lähipalveluina

Minna ja Hanna naiset 4.11.14 nettiin.jpg 4.11.2014 Varsinais-Suomen Keskustanaisten syyskokous Laitila 4.11.2014 kannanotto

Kesäjuhlat Raision Hintsan kartanolla

Raision Keskustanaiset lehteen.jpg 5.8.2014 Ministeri Heikki Haaviston kotitila Raision Hintsan kartano oli jälleen näyttämönä kun vietettiin perinteisiä keskustaväen pihajuhlia

Vuosikokoustiedote

1173680_10203617636821729_7641710135126803296_n.jpg 12.4.2014 Varsinais-Suomen Keskustan piiri oli koolla vuosikokouksessaan Turussa ja valitsi 11 ensimmäistä kansanedustajaehdokasta.

Lisää taitoja hätätilanteessa toimimiseen

Muistisairas harhailkeva henkilö.JPG 28.2.2014 Varsinais-Suomen Keskustan piirihallitus on huolissaan ihmisten välinpitämättömyydestä hätätilanteissa, joissa lähimmäinen kaipaisi apua

Varsinais-Suomen Keskusta tuomitsee hallituksen pakkoliitossuunnitelmat

varsinaissuomi.jpg 15.1.2014 Varsinais-Suomen Keskustapiirihallitus 15.1.2014 kannanotto

Varsinais-Suomen kehitys ei saa jäädä vain Turun varaan

2.12.2013 Hallituksen rakennepaketissa jatkuu tarpeeton keskittäminen: Myös Turun ulkopuolella tulee olla kasvua ja uusia asukkaita, toteaa maakuntavaltuuston puheenjohtaja Pekka Myllymäki avauspuheenvuorossaan Varsinais-Suomen maakuntavaltuuston kokouksessa 2.12.2013.

RAISION SYYSKOKOUSVALINTOJA

27.11.2013 Eero Vainio jatkaa Keskustan puheenjohtajana Raisiossa

Timo Kaunisto Keskustan euroehdokkaaksi

24.11.2013 MMM, maatalousyrittäjä Timo Kaunisto Loimaan Alastarolta on nimetty Keskustan eurovaaliehdokkaaksi. Valinta tapahtui Kuopiossa Keskustan puoluevaltuustossa.

PIIRIN SYYSKOKOUSVALINTOJA

9.11.2013 Keskustan Varsinais-Suomen piiri esittää Keskustan puoluevaltuustolle ehdokkaaksi Euroopan parlamentin jäsenten vaaliin uuden ajan talonpoika Timo Kaunistoa Alastarolta. - Piirin puheenjohtajana jatkaa vuonna 2014 Jani Kurvinen Somerolta. Piirihallituksen uusiksi varapuheenjohtajiksi valittiin Minna Luotonen-Virtala Mynämäeltä ja Anna Sirkiä Mynämäeltä.
Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8Seuraava