Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Kemiönsaari / Uutiset ja tapahtumat

Seu

Tavataan

Uutisia

Minna Luotonen Virtala V-S Keskustanaisten johtoon

25.10.2013 Mynämäkeläinen juristi Minna Luotonen-Virtala on valittu yksimielisesti V-S Keskustanaisten johtoon

ARVOISA JÄSEN

17.9.2013 Arvoisa jäsenemme! Uudistamme toimintatapojamme ja soitamme Sinulle. Yhteydenpitomme ensimmäinen tavoite on, että jäsenemme yhteystiedot rekisterissä ovat ajan tasalla. Tarkistamme siis yhdessä tietosi ja juttelemme puolueen asioista. Mielellämme kuulemme myös Sinun terveisesi Keskustan Varsinais-Suomen piirin johdolle. Älä siis lyö luuria korvaan, vaan kerro ajatuksesi puolueen politiikasta ja toiminnasta. Kuulemiin!

Hanna Vuolasta uusi toiminnanjohtaja

Hanna_Vuola 2013.jpg 12.7.2013 Varsinais-Suomen keskustan uusi toiminnanjohtaja on Hanna Vuola. Piirihallitus valitsi seuraajan tehtävää vuodesta 1995 hoitaneelle Risto Ervelälle yksimielisesti.

Nuorisotakuun esteet poistettava

V-S_n logo.jpg 23.5.2013 Piirihallitus 22.5.2013 KANNANOTTO

Kuntien kurjistamisen on loputtava

5.4.2013 Kokoomus ja SDP johtivat tietoisesti äänestäjiä harhaan sekä eduskunta- että kuntavaaleissa kuntien pakkoliitoksista. Vaikka muuta väitetään, ovat tähtäimessä selvästi pakkoliitokset kaupunkiseuduilla.

STX-päätös on viime hetken positiivinen ratkaisu

27.2.2013 Keskustan Varsinais-Suomen piirin Yrittäjätoimikunta yhtyy Varsinais-Suomen telakkatyöryhmän jäsenen esilletuomaan piirin lausuntoon, jonka mukaan piiri pitää telakkayhtiö STX:n sitoutumista pääomitukseen, alusten tilaajan merkittäviä rahoitusjoustoja ja valtion toimia Varsinais-Suomen työllisyyden ja suomalaisen telakkaosaamisen kannalta viime hetken ratkaisuna.

Suomen hallituksen toimittava telakka-asiassa

28.12.2012 Keskustan maakuntahallitusryhmä pitää STX:n tilauksen lipsumista Turusta Ranskaan työllisyyden, viennin ja koko meriteollisuusklusterin tulevaisuuden kannalta suurena menetyksenä.

Pekka Myllymäki puoluevaltuuston puheenjohtajaksi

21.11.2012 Varsinais-Suomen Keskusta on asettanut Pekka Myllymäen ehdolle puoluevaltuuston puheenjohtajaksi

Piirikokoustiedote ja kannanotot

19.11.2012 Keskustan Varsinais-Suomen piiri piti syyskokouksensa Loimaan Metsämaan Kalliohovissa 16.11. Paikalle oli kokoontunut toistasataa virallista edustajaa ja kaiken kaikkiaan puolitoistasataa osallistujaa. Ajankohtaista poliittista tilannetta ruotivat kansanedustajat Annika Saarikko ja Esko Kiviranta. Keskustan hyvä menestys kunnallisvaaleissa Varsinais-Suomessa sai myös kokousväen käyttämään kiittäviä puheenvuoroja.

V-S Keskustan syyskokouksen henkilövalinnat

18.11.2012 Jani Kurvinen taputettiin jatkoon