Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Varsinais-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Kustavi / Uutiset ja tapahtumat

Tavataan

Kutsu ylimääräiseen puoluekokoukseen

Suomen Keskusta r.p.:n ylimääräinen puoluekokous pidetään lauantaina 7. päivänä syyskuuta 2019 kello 12.30 alkaen Kouvolassa. Kokouspaikka on Kouvolan jäähalli (Lumon Areena, Topinkuja 1, 45100 Kouvola).

Kokouksessa valitaan puolueelle puheenjohtaja erostaan 16.4.2019 ilmoittaneen puheenjohtaja Juha Sipilän tilalle sekä täydennetään puoluejohtoa tarvittaessa seuraavaan sääntömääräiseen puoluekokoukseen asti. Lisäksi päätetään mahdollisista muutoksista puoluevaltuuston kokoonpanoon.

Suomen Keskusta r.p.:n jäsenyhdistykset voivat lähettää kokoukseen edustajia puolueen sääntöjen 12 §:n mukaisesti. Ylimääräisessä kokouksessa äänivaltaisia edustajia ovat edelliseen sääntömääräiseen puoluekokoukseen valitut edustajat sekä ne, joille sääntöjen mukaan puoluekokouskauden aikana edustajaoikeus on tullut.

Äänivaltaisten edustajien on ilmoittauduttava ja jätettävä edustajavaltakirjansa tarkastettavaksi 7.9.2019 kello 09.00 - 12.30 kokouspaikalla.

Helsingissä 4. päivänä kesäkuuta 2019

Suomen Keskusta r.p.:n puoluehallitus

Juha Sipilä                      Riikka Pirkkalainen
puheenjohtaja                puoluesihteeri

Uutisia

Varsinais-Suomi ja Satakunta
Perjantaina 23.8. klo 18 alkaen.
Loimaan Kalikka, Valtatie 204, Yläne (Pyhäjärven rannalla, matkalla opasteita).
Tapahtuma on avoin kaikille. Alueelta löytyy tekemistä koko perheelle uimisesta ja tikanheitosta aina tiukkaan poliittiseen keskusteluun asti. Tilaisuuden juontajana Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
Ohjelma:
klo 16                Saunat ja pihapelit