Tervetuloa

Tutkimustenkin mukaan suurin osa meistä suomalaisista sijoittuu arvoiltaan ja mielipiteitään poliittiseen keskustaan. Me keskustalaisesti ajattelevat suomalaiset emme jätä kaveria pulaan ja pidämme kaikista huolta. Me teemme tunnollisesti työmme ja toivomme, että meitä kohdellaan reilusti työpaikalla. Me ajattelemme, että Suomea voidaan rakentaa vain työnteolla ja yrittämisellä.

Me välitämme ympäristöstä, kannatamme valinnanvapautta asumiseen ja lastenhoitoon ja haluamme kotimaassa kasvatettua turvallista ruokaa. Me edellytämme vakaata ja luotettavaa otetta päättäjiltä, ilman turhaa kiihkoilua.

Me keskustalaisesti ajattelevat mynämäkiläiset haluamme pitää palvelut lähellä mynämäkiläisiä ja puolustammekin siksi itsenäistä Mynämäkeä. Pyrimme yhteistyössä lähikuntien kanssa ylläpitämään olemassa olevia palveluja ja pyrimmekin tukemaan ja kehittämään esimerkiksi Perusturvakuntayhtymä Akselin toimintaa.

Haluamme kehittää Mynämäen kyliä ja ylläpitää mahdollisimman monta kyläkoulua, jotta lasten koulumatka ei kasvaisi turhan pitkäksi. Haluamme, että vanhuksista huolehditaan, vaikka he asuisivatkin kotonaan, kaukana kunnan keskustasta. Pyrimme huolehtimaan toisistamme, muista mynämäkiläisista, taustasta riippumatta, jotta meillä kaikilla olisi hyvä asua ja elää kunnassamme.

Näiltä sivuilta löydät tietoa Mynämäen Keskustan tapahtumista, kuntapäättäjistä ja mielipiteistä.
Tervetuloa mukaan rakentamaan kaikille hyvää Mynämäkeä!

Ota yhteyttä!

Kirsi Järvi

Sihteeri

Perttu Lassila

Uutisia

• Keskusta V-S ja SAT puheenjohtajakierros 23082019 1280x1280px.jpg

PUHEENJOHTAJAEHDOKKAIDEN KIERROS

15.8.2019

Varsinais-Suomen ja Satakunnan piirien yhdessä järjestämä Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti Loimaan Kalikassa pe 23.8. klo 18.

• Lähipoliisi.jpg

Lisää lähipoliiseja turvaamaan suomalaisten arkea

23.1.2019

Piirihallituksen kannaotossa halutaan laajentaa lähipoliisitoimintaa.

• peejiit.jpg

Syyskokous valitsi ehdokkaita ja puheenjohtajiston

17.11.2018

Varsinais-Suomen piiri valitsi puheenjohtajiston ja eduskuntavaaliehdokkaat sekä esityksen europarlamenttivaaleihin Taivassalossa pidetyssä piirikokouksessa.

• piirros_lintu.jpg

Varsinais-Suomen Keskustan seurakuntavaaliohjelma

5.9.2018

Kirkon jäsenenä voit vaikuttaa siihen, miten kotiseurakuntasi toimii lasten, nuorten, perheiden, sairaiden, yksinelävien, vanhusten, koko suomalaisen yhteiskunnan hyväksi. Seurakuntavaaleissa valittavat luottamushenkilöt puolestaan valitsevat uudet kirkolliskokousedustajat päättämään koko kirkon linjasta. Anna äänesi ja vaikuta!

• 38821138_2435876266453273_5428896459518902272_n.jpg

Ei jätekuljetusten monopolisoinnille

15.8.2018

V-S Keskustan piirihallitus tyrmää kaavaillun uudistuksen: Kilpailutus ei takaa halvempia hintoja - asukkailla oltava mahdollisuus valita kuljetusyritys