Turun Keskustan kunnallisjärjestö

Kunnallisjärjestö johtaa yhdessä valtuustoryhmän kanssa Keskustan kunnallispoliittista toimintaa Turussa sekä kokoaa jäseniään toimimaan ja vaikuttamaan kunnallispoliittisten aloitteiden toteuttamiseksi.

Vahvistamme kansanvaltaa, paikallista aloitteellisuutta ja yhteisöllisyyttä, suvaitsevaisuutta, hengellisiä arvoja, ihmisoikeuksien kunnioittamista sekä yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta, turvallisuutta ja yhteisvastuuta.

Tule mukaan

Jos Turun asioihin vaikuttaminen kiinnostaa Sinua, ota yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtaja Kalle Suomelaan: turku(at)keskusta.fi
  • Keskusta V-S ja SAT puheenjohtajakierros 23082019 1280x1280px.jpg

PUHEENJOHTAJAEHDOKKAIDEN KIERROS

15.8.2019

Varsinais-Suomen ja Satakunnan piirien yhdessä järjestämä Keskustan puheenjohtajaehdokkaiden tentti Loimaan Kalikassa pe 23.8. klo 18.

• Lähipoliisi.jpg

Lisää lähipoliiseja turvaamaan suomalaisten arkea

23.1.2019

Piirihallituksen kannaotossa halutaan laajentaa lähipoliisitoimintaa.

• peejiit.jpg

Syyskokous valitsi ehdokkaita ja puheenjohtajiston

17.11.2018

Varsinais-Suomen piiri valitsi puheenjohtajiston ja eduskuntavaaliehdokkaat sekä esityksen europarlamenttivaaleihin Taivassalossa pidetyssä piirikokouksessa.

• piirros_lintu.jpg

Varsinais-Suomen Keskustan seurakuntavaaliohjelma

5.9.2018

Kirkon jäsenenä voit vaikuttaa siihen, miten kotiseurakuntasi toimii lasten, nuorten, perheiden, sairaiden, yksinelävien, vanhusten, koko suomalaisen yhteiskunnan hyväksi. Seurakuntavaaleissa valittavat luottamushenkilöt puolestaan valitsevat uudet kirkolliskokousedustajat päättämään koko kirkon linjasta. Anna äänesi ja vaikuta!

• 38821138_2435876266453273_5428896459518902272_n.jpg

Ei jätekuljetusten monopolisoinnille

15.8.2018

V-S Keskustan piirihallitus tyrmää kaavaillun uudistuksen: Kilpailutus ei takaa halvempia hintoja - asukkailla oltava mahdollisuus valita kuljetusyritys