Häirintäyhdyshenkilö

Puoluekokous2018 2 yläkuva iso 4.jpg

Kaikille turvallinen Keskusta

Häirintäyhdyshenkilöt ovat tukenasi häirintätilanteissa

Häirintäyhdyshenkilöt puoluetoimistolla ovat poliittinen suunnittelija Sonja Huttunen 050 388 0010 tai järjestösuunnittelija Matias Ollila 040 745 6200

Keskustan toimintaa on toimintaa, johon kaikki ovat tervetulleita. Kaikilla on oikeus saada nauttia keskustalaisesta toiminnasta ilman häirintää ja syrjintää, ilman kiusaamista tai ahdistelua. Luomme toisillemme lämpimän ja turvallisen ilmapiirin kunnioittamalla toinen toisiamme ja toinen toistemme omia rajoja. Häirintää ja syrjintää ei hyväksytä Keskustan toiminnassa – ei valtakunnallisissa tapahtumissa, piiritasolla eikä kunnissa.

Keskustalaiset huolehtivat jokaisen ihmisen hyvinvoinnista. Jos kohtaat Keskustan toiminnassa häirintää, syrjintää tai muunlaista epäasiallista kohtelua, voit olla yhteydessä häirintäyhdyshenkilöihin. Yhdyshenkilöt neuvovat, auttavat ja tukevat. Voit ottaa heihin yhteyttä ja pyytää apua, jos koet epäasiallista käytöstä. Keskustelut yhdyshenkilöiden kanssa ovat ehdottoman luottamuksellisia. Mihinkään toimenpiteisiin ei ryhdytä ilman asianomaisen lupaa.

Häirintäyhdyshenkilöihin saat yhteyden soittamalla tai tekstaamalla yllä oleviin numeroihin. Voit myös olla yhteydessä häirintäyhdyshenkilöihin tämän lomakkeen kautta https://link.webropolsurveys.com/S/47B7D4F8CD2EC056  halutessasi myös anonyymisti.

Vihapuhe, seksuaalinen häirintä ja kaikki muu ei-toivottu käytös, jolla loukataan ihmisen henkistä tai fyysistä koskemattomuutta, eivät kuulu Keskustan toimintaan. Pidetään Keskusta kaikille turvallisena!

Muistathan, että voit olla häirintäyhdyshenkilöön yhteydessä hyvin matalalla kynnyksellä!