Helsingin Keskustan Huumeilta ma 19.9. klo 19.00-20.30

Helsingin Keskustan

HUUMEILTA MA 19.9. KLO 19.00-20.30

Paikka: Roasberg, Mikonkatu 13, Helsinki

Voiko kannabiksen laillistaa? Miten käyttöhuoneet auttavat lopettamaan huumeiden käytön? Onko käyttäjä syyllinen huumeongelmaan?

Tule keskustelemaan siitä, millaista huumepolitiikkaa Suomessa tulisi toteuttaa. Illan aluksi asiantuntijat, rikosoikeuden professori Kimmo Nuotio (Helsingin yliopisto), tutkimusprofessori Pekka Hakkarainen (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos) ja toiminnanjohtaja Mirka Vainikka (Irti huumeista ry) pitävät kukin 15 minuutin puheenvuorot aiheesta.

Tilaisuuden juontavat Helsingin Keskustan Harriet Lonka ja Juha Hyrkäs.

Keskusteluilta on kaikille avoin ja se järjestetään Roasbergin Sivukonttori-tilassa (kellarikerros). Kun tulet paikalle, ilmoittaudu Roasbergissa Helsingin Keskustan työntekijälle, niin saat virvoitusjuoman. Ota kaverikin mukaan!

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Lisätiedot: helsinki@keskusta.fi

Laita kalenteriin!

Helsingin Keskustan seuraavat tulevaisuusillat:

10.10. Sukupuolten tulevaisuus
31.10. Toimeentulon tulevaisuus
21.11. Maahanmuuton tulevaisuus
12.12. Ruoan tulevaisuus

Maanantaisin klo 19.00-20.30
Paikka: Cafe Roasberg, Mikonkatu 13, Helsinki

Jokaisessa tilaisuudessa on kolme kutsuttua asiantuntijaa, joilla on 10-15 minuutin alustuspuheenvuoro illan aiheeseen liittyen. Tämän jälkeen keskustelulle on varattu 45 minuuttia aikaa. Tilaisuudessa on kaksi juontajaa, jotka huolehtivat tilaisuuden kulusta.

EtusivuTapahtumatHelsingin Keskustan Huumeilta ma 19.9. klo 19.00-20.30