Ilmoittaudu mukaan – Keskustan puoluekokous Lappeenrannassa 10.-12.6.2022

Suomen Keskusta r.p.:n 79. sääntömääräinen puoluekokous pidetään Lappeenrannassa 10. – 12.6.2022, alkaen perjantaina 10.6. kello 14.00.

Kokouspaikkana toimii Kisapuiston jäähalli osoitteessa Kisakatu 9, 53200 Lappeenranta. Puoluekokouksessa käsitellään puolueen sääntöjen 14 §:ssä mainitut asiat sekä puoluehallituksen esitykset poliittisiksi linjauksiksi ja kannanotoiksi. Puoluekokous hyväksyy eduskuntavaaliohjelman 2023 päätavoitteet sekä päättää puolueen sääntöjen muuttamisesta.

Kokoukseen edellytetään ennakkoilmoittautumista kaikilta osallistujilta, myös epävirallisilta kokousedustajilta.

Ennakkoilmoittautuminen on käynnissä Keskustan nettisivuilla: https://keskusta.fi/puoluekokous-2022/

Ennakkoilmoittautuminen päättyy perjantaina 27.5.2022.

Puoluekokouksen majoitukset ovat nyt myynnissä – varaa majoitus nyt!

Helsingin Keskustalla myynnissä olevat majoituspaikat hupenevat vauhdilla. Toimi nopeasti.

Hinta (huonehinta pe-su) hotelli Scandic Patriassa:
2hh / 2 vrk – 330,00 € (165 € / hlö)

Hinta (huonehinta pe-su) hotelli Salpalinjanhovissa:
1 kpl Kuvaamataito-huone 2hh / 2vrk – 200,00€ (100€ / hlö)
1 kpl Musiikki-huoneisto (sviitti), parisänky ja yksi levitettävä vuodesohva 4hh / 2 vrk – 400,00€ (100 € / hlö)

Majoituksen varaaminen:

Puoluekokousedustajien valinta ja yhdistyksen kokouksen pöytäkirjanotteen toimittaminen piirille

Helsingin Keskustan paikallisyhdistysten tulee lähettää puoluekokousedustajia koskevasta päätöksestä valtakirja eli pöytäkirjanote piiriin. Valmis pohja pöytäkirjanotteesta löytyy osoitteesta: https://keskusta.fi/jarjestoaineisto/.

Alkuperäisen pöytäkirjanotteen voi postittaa tai skannata ja lähettää sähköpostitse piirille: Apollonkatu 11 A, 00100 Helsinki tai helsinki@keskusta.fi.

Pöytäkirjanote vaaditaan vahvistukseksi kaikilta puoluekokouksen virallisilta kokousedustajilta. Pyydämme pöytäkirjanotteita 15.5. mennessä. Ehdoton takaraja on 27.5. jonka jälkeen pöytäkirjanotteita ei enää oteta vastaan.

***

Helsingin Keskustan virallisille puoluekokousedustajille on perustettu oma Whatsupp-ryhmä.

Kaikille puoluekokoukseen lähteville järjestetään yhteinen tilaisuus Teams-kokouksena la 28.5. klo 11.00-13.00. Kutsu lähetetään suoraan sähköpostitse.

Lisätiedot puoluekokoukseen osallistumisesta:

Noora Juvonen
noora.juvonen(at)keskusta.fi

EtusivuTapahtumatIlmoittaudu mukaan – Keskustan puoluekokous Lappeenrannassa 10.-12.6.2022