Lauttasaaren Keskustaseuran syyskokous

Lauttasaaren Keskustaseura sääntömääräinen syyskokous pidetään keskiviikkona 11.11.2020 klo 18 ravintola Casa Maren Gylden-kabinetissa, Gyldenintie 6.

Voit osallistua kokoukseen myös Google Meetin kautta.

Koronatilanteen ja osallistujien turvallisuuden takaamiseksi pyydämme kaikkien kokoukseen osallistuvien ilmoittautumiset viimeistään 10.11.2020 sihteeri Sanna Rauhansalolle, sanna.rauhansalo@gmail.com

Mikäli osallistut etänä, ilmoita sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sinulle ohjeet ja kokoukseen liittymislinkin. Tervetuloa!

SOSTER: Lähipalvelut on turvattava sote-uudistuksessa
Keskustan sosiaali- ja terveyspoliittisen seuran syyskokouksen kannanotto 2020: Lähipalvelut on turvattava sote-uudistuksessa ja verkostomaisessa sote-työssä on tulevaisuus
1.12.2020 / Uutiset
SOSTER: Kalle Laaksonen - Seuraako koronaa talouden näivettymistauti?
Kun ihmisiltä kysytään, mikä heille on tärkeää, useimmat vastaavat: ”Kunhan pysyisi terveenä.” On tietysti monia muitakin tärkeitä asioita, mutta useimmiten oma terveys sijoittuu aivan kärkisijoille. Se on ymmärrettävää, koska terveys on hyvinvoinnin keskeisiä edellytyksiä. Sairaudet tai muut terveyden ongelmat rajoittavat olennaisesti sitä, mitä elämässä voi tehdä tai miten toimia. Ihmisten ja väestön terveys ei ole vain keskeinen toive tai tavoite, se on myös olennainen tavoiteltaessa hyvää kansantalouden kehitystä, sekä elintason että hyvinvoinnin kohoamista pitkällä aikavälillä.
30.11.2020 / Uutiset
Terhi Peltokorpi: Lasten kotihoidon Helsinki-lisä on säilytettävä
Keskustan valtuustoryhmän puheenvuoro vuoden 2021 budjetista kaupunginvaltuuston kokouksessa 25.11.2020. Keskustan valtuustoryhmä tunnistaa hyvin, miten hanakalassa tilanteessa valtuuston käsittelyssä olevaa ensi vuoden budjettiesitystä on jouduttu laatimaan. Viime keväästä lähtien elämäämme ja taloutta erittäin voimakkaasti mullistanut koronapandemia ei ole ainut epävarmuutta aiheuttava tekijä tämänhetkisessä maailmassa.
25.11.2020 / Uutiset
EtusivuTapahtumatLauttasaaren Keskustaseuran syyskokous