Tervetuloa!

Tervetuloa Keskustan Kainuun piirin sivuille. Sivuilta löydät uusimmat uutiset, tulevat tapahtumat sekä kaikki tarvittavat yhteystiedot piiriin, kunnallisjärjestöihin ja sisarjärjestöihin. Jos et ole vielä Keskustan jäsen voit liittyä jäseneksemme tämän sivuston kautta.

Piiritoimisto

Kauppakatu 26 A, 2. Krs
87100 Kajaani

050 428 2074
kainuu@keskusta.fi

Uutiset

Kainuun Keskusta kantaa huolta nuorten työssäoppimispaikkojen sekä kesätyöpaikkojen vähyydestä. Erityisesti korona-aika on kiristänyt nuorten mahdollisuuksia päästä kiinni työelämän tuomiin mahdollisuuksiin.
21.4.2021 / Uutiset
Korona-aika on nostanut väljän asumisen arvostusta, esimerkiksi Elinkeinoelämän kuntaranking-tutkimuksessa Kajaanin seutukunnan yhtenä parhaimpana tekijänä pidettiin sijaintia. Kainuun parhaat puolet ovat tulleet esiin yritysedellytysten, edullisen asumisen, vaivattoman arjen ja monipuolisten harrastusmahdollisuuksien muodossa.
21.4.2021 / Uutiset

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Keskustan kuntavaalikarnevaali

pe 7.5 klo 18:00 - pe 7.5 klo 19:00

Keskusta

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen.

Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.

217 interested  ·  105 going

Kaikki tapahtumat

Keskustan Kainuun piirin sääntömääräinen vuosikokous pe 7.5.2021 klo 18.00 ensisijaisesti Teamsin välityksellä. Fyysinen kokouspaikka on Kajaanin valtuustosali, Pohjolankatu 13. Noudatamme voimassa olevia kokoontumisrajoituksia. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Valtakirjojen tarkastus ilmoittautumisen yhteydessä tai kokouspaikalla klo 17.30 alkaen. Kaikkien kokoukseen osallistuvien on ilmoittauduttava ma 3.5.2021 mennessä minna.peittola@keskusta.fi tai 050 428 2074. Poliittisena puhujana Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen. Paikalla myös kansanedustaja Tuomas Kettunen.