Politiikassa on nyt kyse ihmisten arjessa pärjäämisestä ja perusasioista.

Siitä, riittävätkö rahat, onko töitä ja töille tekijöitä. Siitä, toimivatko palvelut ja onko arki turvallista. Siitä, onko leipää ja lämpöä ja pääseekö liikkumaan.

Me ajattelemme, että kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää. Oma maa, koko maa.

Mitä toivot? Mikä huolettaa? Tule jakamaan toiveesi ja huolesi kanssamme tapahtumiin Satakunnassa. Porin tapahtumassa myös yhteislaulua viihdetaiteilija Mikko Alatalon johdolla. Kaikissa tapahtumissa makkara- ja mehu- tai kahvitarjoilu. Lämpimästi tervetuloa!

klo 17 Eura, K-Supermarket Eura

Kuuntelemassa ja keskustelemassa puolustusministeri Antti Kaikkonen ja kansanedustajat Hanna Kosonen, Joonas Könttä, Hanna Huttunen, Jari Leppä ja Juha Sipilä.

klo 17 Kankaanpää, tori

Kuuntelemassa ja keskustelemassa elinkeinoministeri Mika Lintilä, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi ja kansanedustajat Tuomas Kettunen ja Ari Torniainen.

klo 17, Pori, tori

Kuuntelemassa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Eeva Kalli, puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, maa- ja metsätalousministeri Antti Kurvinen ja kansanedustajat Mikko Kärnä, Hanna-Leena Mattila, Mikko Savola ja Anu Vehviläinen.

Yhteislaulutilaisuus

Noin klo 17.30 yhteislaulua viihdetaiteilija Mikko Alatalon tahdittamana.

klo 17 Rauma, Vanhan Rauman tori

Kuuntelemassa ja keskustelemassa eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs ja varapuheenjohtaja Jouni Ovaska, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen, tiede- ja kulttuuriministeri Petri Honkonen ja kansanedustajat Hannu Hoskonen, Anne Kalmari, Hilkka Kemppi, Mikko Kinnunen, Pasi Kivisaari ja Arto Pirttilahti.

Facebook-tapahtuma

Seuraa myös lehti-ilmoittelua ja sosiaalista mediaa.

Haetaan yhdessä ratkaisuja sinun ja läheistesi pärjäämiseen. Kyllä tästäkin selvitään, kun me suomalaiset pidämme yhtä.

Tapaamisiin elokuussa Satakunnassa!

Etusivukesäkokous