Tervetuloa!

Suomen Keskustanaiset ry. (ruotsiksi Centerkvinnorna i Finland rf.) on Suomen suurin poliittinen naisjärjestö. Suomen Keskustanaisten tarkoituksena on vaikuttaa yhteiskunnallisiin asioihin naisnäkökulmasta, rohkaista naisia lähtemään mukaan yhteiskunnalliseen päätöksentekoon ja kouluttaa jäseniään. Tärkeimpiä poliittisia tavoitteitamme on edistää sukupuolten välistä tasa-arvoa ja työelämän tasa-arvoa, vähentää naisten köyhyyttä, tukea naisyrittäjyyttä, edistää perheiden, lasten ja vanhusten hyvinvointia ja ehkäistä lähisuhdeväkivaltaa.

Keskustanaisten jäseniä ovat rekisteröidyt piirijärjestöt ja naisyhdistykset. Jäseneksi voidaan hyväksyä myös puolueen rekisteröidyt paikallisyhdistykset, Keskustanuorten osastot sekä Keskustan Opiskelijaliiton osastot. Näiden kautta Keskustanaisiin kuuluu yhteensä noin 28 000 eri-ikäistä yhteiskunnallisista asioista kiinnostunutta naista ja muutamia miehiäkin.

Keskustanaisilla on 21 piirijärjestöä, yksi jokaisessa maakunnassa. Piirijärjestöt toimivat kattojärjestöinä alueensa paikallisyhdistyksille. Piirijärjestöt pitävät yhteyttä alueen luottamushenkilöinä toimiviin naisiin, järjestävät poliittisia seminaareja, koulutusta, vaalitoimintaa sekä muun muassa harrastus- ja kulttuuritoimintaa

Jäsenyhdistyksiä Suomen Keskustanaisilla on noin 700.

Keskustoimisto

Apollonkatu 11 a
00100 Helsinki

Korona-epidemiasta johtuen keskustoimistossa ei ole vastaanottoaikaa. Sovi mahdollinen tapaaminen Apollonkadulla etukäteen.

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
Suuret joulumyyjäiset

la 4.12 klo 10:00 - la 4.12 klo 15:00

Kauppakeskus Elo, Ylöjärvi

Tervetuloa mukaan perinteisiin joulumyyjäisiin!
Myyjäksi ilmoittaudutaan torstaihin 2.12. mennessä tekstiviestillä p. 0405890355/Minna tai sähköpostilla minna.sarvijarvi@ylojarvi.fi.
Myyjiltä peritään 20€ markkinoimismaksu ja palkinto päivän arpajaisiin. Paikan kokoa ei ole rajoitettu ja kukin tuo omat pöydät ja somisteet mukanaan. Arvioi ilmoittautuessasi tarvitsemasi myyntitila. Paikkana on kauppakeskus Elon suuri liiketila Pixelon vieressä, terveyskioskia vastapäätä.
Jos tuot tarjolle kotitekoisia leivonnaisia, merkitse valmistusaineet ja leipomispäivä kuhunkin tuotteeseen selkeästi näkyviin.
... Näytä enemmänNäytä vähemmän

1283 kiinnostunut  ·  51 menossa